مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مقاله انگلیسی ترجمه شده تخصصی: مدیریت بازاریابی صنعتی

دسته بندی :مدیریت مدیریت 27

عنوان انگلیسی مقاله The Organizational Buyer Behavior Learning Organization عنوان فارسی مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی فرمت فایل ترجمه شده فایل Word ورد (Doc) قابل ویرایش تعداد صفحات فایل ترجمه شده 11صفحه متن انگلیسی به همراه 11 صفحه ترجمه فارسی

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 925 کیلو بایت
تعداد صفحات 11
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

عنوان انگلیسی مقاله:

The Organizational
Buyer Behavior
Learning Organization

عنوان فارسی مقاله :مدیریت بازاریابی صنعتی

فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد (Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11صفحه متن انگلیسی به همراه11 صفحه ترجمه فارسی

چند سطر از متن مقاله انگلیسی :

This study develops a framework of integrated propositions
of organizational learning in organizational buyer behavior. The
focus is on the communication activities and relationships between
and within the strategic business units operating within
the purchasing process. Field support for the proposed relationships
is provided in a series of case studies based on interviews
with 30 managers of lO strategic business units of a major publicly
owned global services organization. Implications are discussed
based on the framework and the case studies.

INTRODUCTION
Chris a newly hired marketing research analyst in the organization
needed a computer and printer for the office.
Chris ordered a system following purchasing department
procedures. Purchasing processed the order for the computer
that arrived in 2 weeks but held up the order for Chris’s
printer until enough printers were needed by the organization
to get a quantity discount. Six weeks after the order
was placed Chris received the printer. Purchasing received
a quantity discount for the organization’s printer order. What
purchasing did not consider was the productivity loss to Chris
during the 6 weeks of not having a printer.

چند سطر از ترجمه مقاله:

مدیریت بازاریابی صنعتی

این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد.در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیك تجاری كه در فرایند خرید مشاركت دارند مورد توجه قرار می گیرند.حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته كه این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران 10واحد استراتژیك تجاری یك سازمان خدمات جهانی می باشد.بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است.

مقدمه

كریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی كه به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر كار خود نیاز به كامپیوتر و چاپگر داشت.به همین دلیل سفارش خرید یك سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته كامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موكول كردند كه تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد كه بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به كریس تحویل داده شد.بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت كرد.اما بخش خرید ضرر بهره وری كریس را در خلال این 6هفته در نظر نگرفت.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: