مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مقاله ترجمه شده استراتژی قیمت گذاری تولید کننده در زنجیره تامین با گارنتی تقاضای وابسته به دوره

دسته بندی :صنایع مدیریت 33

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع استراتژی قیمت گذاری تولید کننده در زنجیره تأمین با گارنتی تقاضای وابسته به دوره، در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نوآوری‌های مقاله، مفروضات و مدل ریاض، بررسی مدل بر اساس استراتژی اول تولیدکننده، بررسی مدل بر اساس استراتژی دوم تولیدکننده، بررسی مدل بر اساس استراتژی سوم تولیدکننده، مقایسه مقادیر بهی

مقاله ترجمه شده استراتژی قیمت گذاری تولید کننده در زنجیره تامین با گارنتی تقاضای وابسته به دوره

دسته بندی صنایع
فرمت فایل docx
حجم فایل 640 کیلو بایت
تعداد صفحات 18
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع استراتژی قیمت گذاری تولید کننده در زنجیره تأمین با گارنتی تقاضای وابسته به دوره (به همراه مقاله اصلی)،

در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

نوآوری‌های مقاله

مفروضات و مدل ریاضی

بررسی مدل بر اساس استراتژی اول تولیدکننده

بررسی مدل بر اساس استراتژی دوم تولیدکننده

بررسی مدل بر اساس استراتژی سوم تولیدکننده

مقایسه مقادیر بهینه متغیرها و سود زنجیره تامین بر اساس سه استراتژی متفاوت تولیدکننده

مثال‌های عددی

تاثیر رقابت بر عملکرد زنجیره تامین

تاثیر هزینه واحد خدمات گارانتی بر عملکرد زنجیره تامین

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

مقدمه این مقاله:

در بازار رقابتی امروز، گارانتی به عنوان ابزاری متداول برای افزایش تقاضای مشتریان از طریق کاهش ریسکی که مشتریان با آن مواجه هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. گارانتی در واقع قرارداد بازیابی محصولات است که بر اساس اصول فروش کنترل می‌شود و در ادبیات مربوط به اقتصاد و مدیریت عملیات، بسیار مورد توجه واقع شده است. در اقتصاد، نظریه بیمه بیان می‌کند که مشتریان نسبت به فروشندگان ریسک‌گریزتر هستند و گارانتی را به عنوان هزینه‌ای که برای جبران معیوب شدن محصولات به مشتریان پرداخت می‌شود، در نظر می‌گیرد. همچنین نظریه سیگنال‌دهی بیان می‌کند که گارانتی محصول نشانه‌ای از کیفیت محصول است (گارانتی با مدت زمان بیشتر، معمولا نشانه‌ای از کیفیت بهتر برای محصول است).

در سال 2010 در کشور چین، تفاوت قیمت بین محصولات یکسان (یا مشابه) دو خر‌ده‌فروش رقیب و پیشتاز در لوازم خانگی، تاثیر قابل توجهی بر مشتریان نداشت و رقابت بین آن‌ها از طریق پیشنهاد گارانتی (علاوه بر گارانتی پیشنهاد شده توسط تولیدکننده) برای مشتریان تشدید می‌گردید. به طوری‌که یکی از شرکت‌ها با پیشنهاد گارانتی به مدت سه سال، موفق به جذب مشتریان بیشتری در مقایسه با رقیب خود گردید. پدیده مشابه با این موضوع در بیشتر صنایع جهان وجود دارد. هدف اولیه این مقاله، تمرکز بر رفتار رقابتی تولیدکننده و خرده‌فروش‌ها در شرایطی است که استراتژی رقابتی آن‌ها از تغییر در قیمت فروش به استراتژی‌هایی که بر تمایز در خدمات تمرکز می‌کنند، می‌باشد.

توضیحات:

عنوان انگلیسی مقاله : Manufacturer’s pricing strategy fo supply chain with warranty

period-dependent demand

عنوان فارسی مقاله : استراتژی قیمت گذاری تولید کننده در زنجیره تأمین با گارنتی تقاضای وابسته به دوره

تعداد صفحات: 18 صفحه با فرمت docx

سال انتشار مقاله: 2012 میلادی

لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: