مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هنر غرفه آرایی

در مجموعه فوق سعی شده است تا به هنر غرفه آرایی نگاهی نه چندان سطحی بلکه به بررسی مشکلات و کمیتها و کاستیها و چگونگی انجام فعالیتهای غرفه آرایی بپردازیم

دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات 81
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

در مجموعه فوق سعی شده است تا به هنر غرفه آرایی نگاهی نه چندان سطحی بلکه به بررسی مشکلات و کمیتها و کاستیها و چگونگی انجام فعالیتهای غرفه آرایی بپردازیم. با توجه به جامعه کنونی و وارد شدن آن به عرصه تکنولوژی و نوآوری شاهد این امر هستیم که هر روز محصول جدیدی در گوشه‌ای از دنیا به جهانیان معرفی می‌شود و در این بازار و رقابت تنگاتنگ، ضرورت تبلیغات امری غیر قابل انکار است. یکی از این گزینه‌ها برگزاری نمایشگاههای متعدد در سرتاسر این کره خاکی برای عرضه تکنولوژی نو و محصولات جدید و ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است. از طرفی برگزاری بسیار زیاد این گونه نمایشگاهها به امری عادی و تکراری در زندگی روزمره درآمده، نکته‌ای که قابل اهمیت که به این فعالیتها تنوع و فضایی تازه می‌بخشد عرصه تبلیغات بالاخص تبلیغات محیطی است که به نام غرفه آرایی در فرهنگ نمایشگاه جایگاه ویژه‌ای برای خود باز کرده است و توجه به آن هر چند هم مختصر اما بدیهی است.

فهرست مطالب

چکیده………………………………………………………………………………………………………….

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………

کارلایل………………………………………………………………………………………………………..

غرفه آرایی…………………………………………………………………………………………………..

مشاور بازرگانی (بازاریابی)…………………………………………………………………………..

طراحی…………………………………………………………………………………………………………

انتقال اطلاعات لازم به واحد طراحی………………………………………………………………..

گذری بر طراحی داخلی………………………………………………………………………………….

مختصری بر نقش رنگ در معماری………………………………………………………………..

دیوارها و پیش زمینه‌های روشن…………………………………………………………………….

پنجره‌ها و مبلمان با زمینه رنگ و سایز متوسط……………………………………………….

ملحقات تیره………………………………………………………………………………………………….

گرافیک محیطی چیست…………………………………………………………………………………..

گرافیک فضای باز…………………………………………………………………………………………

گرافیک محیطی فضای بسته……………………………………………………………………………

گرافیک محیطی و تاثیر آن بر جامعه………………………………………………………………..

هدف از گرافیک محیطی…………………………………………………………………………………

اصطلاحات…………………………………………………………………………………………………..

انواع غرفه……………………………………………………………………………………………………

Vip……………………………………………………………………………………………………………..

Cip……………………………………………………………………………………………………………..

انباری………………………………………………………………………………………………………….

طراحی یک نمونه…………………………………………………………………………………………..

نحوه چیدمان نوشته‌ها (font)………………………………………………………………………….

رنگ بندی…………………………………………………………………………………………………….

متریال………………………………………………………………………………………………………….

نور پردازی………………………………………………………………………………………………….

برنامه‌های کاربردی………………………………………………………………………………………

علی کوره چیان…………………………………………………………………………………………….

اجرای یک غرفه…………………………………………………………………………………………….

مجموعه مقررات و استانداردهای واحد غرفه آرایی………………………………………….

لوازم کرایه…………………………………………………………………………………………………..

مبلمان و میز و صندلی…………………………………………………………………………………..

LCD و سیستم‌های صوتی و تصویری……………………………………………………………

ویترینهای ثابت و چرخان………………………………………………………………………………

گزارش کار………………………………………………………………………………………………….

نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………..

منابع……………………………………………………………………………………………………………

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: