مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت بررسی نظریه وابستگی مخاطبان به اینترنت و فضای مجازی و آسیب های آن

پاورپوینت بررسی نظریه وابستگی مخاطبان به اینترنت و فضای مجازی و آسیب های آن

پاورپوینت بررسی نظریه وابستگی مخاطبان به اینترنت و فضای مجازی و آسیب های آن در ۲۵ اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۵
حجم ۴۰۶۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظریه وابستگی مخاطبان به اینترنت و فضای مجازی و آسیب های آن در ۲۵ اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

نظریه وابستگی مخاطبان و دنیای اینترنت

فضای مجازی، وابستگی مخاطبان و آسیب‌ها:

عدم امکان نظارت دقیق

شایعات و عدم سندیت اطلاعات

اعتیاد اینترنتی

اطلاعات انبوه و سطحی

شبکه‌های اجتماعی

جمع بندی

بخشی از متن

در گذشته نفوذ رسانه‌ها به زندگی روزمره چندان زیاد نبود. روزنامه‌ها شاید نخستین رسانه‌هایی بودند که تلاش کردند به طور روزانه با زندگی مردم ارتباط برقرار کنند و مخاطبین آنها احساس وابستگی به این رسانه و اطلاعاتی پیدا کردند که در اختیارشان می‌گذاشت. مطبوعات محصول مهم جامعه‌ صنعتی بودند و با پیشرفت صنعت چاپ توانستند تا حدودی مخاطبین را به اطلاعات خود وابسته کنند. رادیو نیز ابتدا برای مقاصد نظامی به کار گرفته شد اما به مرور توانست به عنوان یک رسانه‌ جمعی جای خود را میان مردم باز کند. تا جایی که در برخی کشورها به عنوان اصلی‌ترین رسانه تا سال های متمادی به کار گرفته می‌شد. با اختراع تلویزیون و راهیابی این رسانه‌ی جمعی به میان خانواده‌ها و همچنین اختراع ماهواره‌ها، رسانه‌ها تأثیر بیشتری بر زندگی روزمره‌ مردم گذاشتند. این تأثیر و وابستگی مخاطبین به تلویزیون تا حدی است که امروزه یکی از اعتیادهای رفتاری در جهان، مسئله اعتیاد به تلویزیون و افراط در استفاده و تماشای آن است.

بال روکیچ و دی فلور دو دانشمندی بودند که با بررسی اتفاقات افتاده در این حوزه، در سال ۱۹۷۶ نظریه‌ای را در باب روابط بین رسانه‌ها، جامعه و مخاطبان بیان کردند که نظریه‌ «وابستگی مخاطبان» نام دارد. آنها معتقد بودند که نظام رسانه، بخشی از ساختار اجتماعی جامعه‌ مدرن شده‌است و این نظام رسانه با افراد، گروه‌ها، سازمان ها و نهادهای اجتماعی دارای روابط است. بر طبق این نظریه، وابستگی افراد به رسانه‌ها از شخصی به شخص دیگر، از گروهی به گروهی دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر تفاوت دارد. از آنجا که مخاطبان امروزه نیاز زیادی به کسب اطلاعات دارند و این اطلاعات از طریق رسانه‌های جمعی به دست می‌آید، مخاطب عنصری منفعل و وابسته در مقابل این رسانه‌ها تلقی می‌شود. همه‌ی ما برای مطلع بودن از وقایع اجتماعی پیرامون خودمان یا وقایع مهم اتفاق افتاده در جهان، به سراغ رسانه‌های جمعی می‌رویم و این خود نشان‌دهنده‌ نوعی وابستگی است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: