مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانکهای تجاری شهرستان اردبیل)

دسته بندی :مدیریت مدیریت 35

پاورپوینت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانکهای تجاری شهرستان اردبیل)

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 614 کیلو بایت
تعداد صفحات 45
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بیان مسئله

توسعه روزافزون فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی، دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی بر زندگی مردم و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است. کیفیت خدمات و وفاداری مشتری از مباحث استراتژیک برای سازمانهای خدماتی به شمار می روند. ارائه ی خدمات با کیفیت بالا برای بقاء و سودآوری سازمانها ضروری است. نیاز به درك و ارتقاء کیفیت خدمات با توجه به مزایایی که ارائه ی خدمات با کیفیت بالا همچون حفظ مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتریان جدید، ایجاد رضایتمندی پایدار در مشتری و غیره برای سازمان دارد، مورد توجه قرار گرفته است. در دنیای رقابتی امروز ارائه ی خدمات با کیفیت بالا یک ضرورت برای سازمانهای خدماتی به خصوص بانکها می باشد. بانکها موظفند به عنوان موسسات خدمت رسانی به نحو موثری در تحقق نیازهای مشتریان گام برداشته و خود را با نیازهای جامعه هماهنگ سازند.

بنابراین مسئله پژوهش، تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی در بانکهای تجاری شهرستان اردبیل می باشد.

اهداف اصلی تحقیق

شناسایی و تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتریان بانکهای تجاری شهرستان اردبیل.

اهداف فرعی تحقیق

1- شناسایی و تاثیر بعد کارآیی بر وفاداری مشتریان بانکهای تجاری شهرستان اردبیل.

2- شناسایی و تاثیر بعد پاسخگویی بر وفاداری مشتریان بانکهای تجاری شهرستان اردبیل.

3- شناسایی و تاثیر بعد قابلیت دسترسی بر وفاداری مشتریان بانکهای تجاری شهرستان اردبیل.

4- شناسایی و تاثیر بعد امنیت بر وفاداری مشتریان بانکهای تجاری شهرستان اردبیل.

مدل پیشنهادی تحقیق برگرفته از مدل مفهومی ( 2010 Chunlin Liu Tianxiang Sheng)

تحقیق حاضر تحت عنوان تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی می باشد که در آن ابعاد کارایی، پاسخگویی، قابلیت دسترسی، امنیت به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شده و همچنین وفاداری مشتری به عنوان متغیر وابسته بکار رفته شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: