مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان

پاورپوینت مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان

دانلود پاورپوینت با موضوع مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان، در قالب ppt و در ۳۵ اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف مشتری (Customer) ازدیدگاه بازار، تعریف نیاز (Need)، معرفی نیازها و دلایل وابستگی مشتری به سازمان، انتظار از محصول چگونه شکل می گیرد؟، تقسیم بندی مشتریان بر مبنای انتظارات، ضرورت مشتری مداری (وابستگی سازمان به مشتری)

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۵
حجم ۸۸۵ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت با موضوع مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان، در قالب ppt و در ۳۵ اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعریف مشتری (Customer) ازدیدگاه بازار

تعریف نیاز (Need)

معرفی نیازها و دلایل وابستگی مشتری به سازمان

انتظار از محصول چگونه شکل می گیرد؟

تقسیم بندی مشتریان بر مبنای انتظارات

ضرورت مشتری مداری (وابستگی  سازمان به مشتری)

تعریف مشتری مداری

تعریف رضایت (Satisfaction)

راهکارهای جلب رضایت کارکنان

مزایای رقابتی(Competetive Advantages)

معرفی برخی مزایای رقابتی

حوزه های کاری CRMجهت جلب رضایت مشتریان

شناخت انتظارات اصلی مشتریان درسالهای اخیر   

مدیریت نیازها ی مشتری

مهارت های ارتباطی

سیستم های حمایت از مشتری

وفاداری (Loyalty)

جدیدترین تعریف وفاداری ( ریچارد اولیور ۱۹۹۹)

مزایای وفاداری

 

قسمتی از متن:

تعریف مشتری (Customer) ازدیدگاه بازار: در فرهنگ بازار، مشتری فردی است که توانایی خرید کالا و یا گرفتن خدمتی را داشته باشد. در این دیدگاه مشتری درباره تأمین نیازهای خود به خوبی مطالعه و بررسی می کند و با درنظر گرفتن شرایط وامکانات موجود به انتخاب می پردازد.

…….

تقسیم بندی مشتریان بر مبنای انتظارات:

۱- مشتریان راضی : اگر میزان انتظارات قبل از خرید با فایده ای که نصیب مشتری می شود برابر باشد مشتری راضی است و در این صورت رضایت خود را به دیگران اعلام می کند.

۲- مشتریان خشنود : اگر فایده کسب شده بیشتر از میزان انتظارات باشد مشتری به درجه خشنودی می رسد. در این حالت مشتری علاوه بر این که به شرکت وفادار می شود مبلغ مجانی شرکت هم خواهد شد (تبلیغات رایگان(

۳- مشتریان ناراضی : اگر فایده کمترازمیزان انتظارباشد مشتری ناراضی است و در چنین حالت حداقل نارضایتی خود را به تعداد زیادی اعلام می کند.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  " مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان "  می باشد که در حجم ۳۵ اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت بازاریابی و اصول بازاریابی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: