مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسشنامه تاثیر آموزش های فنی حرفه ای در اشتغال زندانیان آزاد شده

پرسشنامه تاثیر آموزش های فنی حرفه ای در اشتغال زندانیان آزاد شده

پرسشنامه تاثیر آموزش های فنی حرفه ای در اشتغال زندانیان آزاد شده با تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، ۳۰ سوالی در قالب فایل ورد و با فرمت docx

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶
حجم ۸۹ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه تاثیر آموزش های فنی حرفه ای در اشتغال زندانیان آزاد شده با تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، ۳۰ سوالی در قالب فایل ورد و با فرمت docx

 

تفسیر پرسشنامه تاثیر آموزش های فنی حرفه ای در اشتغال زندانیان آزاد شده: 

– ابزار گردآوری اطلاعات
به پیروی از روش کلی تحقیق ( روش پیمایشی)  برای جمع آوری اطلاعات از تکنیک پرسشگری و ابزار پرسشنامه محقق ساخته ‌استفاده می شود. پرسشنامه تحقیق شامل دو بخش است. بخش اول سوالات عمومی (۱۱ سوال) که شامل سن، جنسیت، تاهل، وضعیت اشتغال ، نوع شغل و نوع حرفه ای که در زندان آموخته اند می باشد. بخش دوم سوالات تخصصی(۲۰ سوال) که شامل نوع حرفه (یک سوال)، میزان مهارت( ۹ سوال)،  مدت آموزش(۶ سوال)،کیفیت آموزش(۶ سوال)،  می باشد که در طیف لیکرت سنجیده می شود.

 

 

۳-۷- روائی و پایائی تحقیق
۳-۷-۱-اعتبار(روائی )
برآورد «اعتبار » پرسشنامه نیز از طریق «اعتبار صوری » صورت گرفته است. به این ترتیب که با ارائه پرسشنامه به تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه ها  و خبرگان از نظرات آنها در مورد معتبر بودن گویه‌هایی که برای سنجش هر یک از متغیرها آمده لحاظ گردیده است.

 

۳-۷-۲-پایائی 
مقصود از پایائی عبارت است از یک وسیله اندازه گیری که اگر خصیصه مورد سنجش را با همان وسیله (یا وسیله مشابه و قابل مقایسه با آن ) تحت شرایط مشابه دوباره اندازه بگیریم نتایج حاصل بایستی همان باشد که محقق قبلی انجام داده است؛ یعنی بتوان آنرا در موارد متعدد بکار برد و در همه موارد نتایج یکسان تولید کند (هومن،۲۲۹،۱۳۸۳) . تحقیق علمی باید پایایی لازم را داشته باشد. یعنی با انجام آن همیشه نتایج یکسانی بدست آید. قابلیت اعتماد یکی از ویژگی های فنی ابزار های اندازه‌گیری است. هدف از سنجش پایایی پرسشنامه این است که در زمانها و مکانهای مختلف قابلیت کاربرد داشته باشد.  در نتیجه شاخص پایایی کل مقیاس آماره «آلفا» می‌باشد. به این ترتیب برآورد پایایی پرسشنامه این تحقیق نیز از طریق آلفای کرون‌باخ با استفاده از نرم افزار spss انجام گرفته است که مقدار آن بین ۰ و ۱ است. در ادامه مقدار آلفای هر یک از متغیرها خواهد آمد.

جدول ۳-۱- خروجی پایایی پرسشنامه به تفکیک متغیرهای تحقیق
متغیرها    سئوالات تعداد    خروجی پایایی پرسشنامه(آلفای کرونباخ)
کل متغیرها    20    784/0
میزان مهارت    8  سوال    742/0
درک مددجو از محتوای آموزش    6 سوال    721/0
کیفیت آموزش    6 سوال    761/0

چنانچه درجدول فوق مشاهده می شود آلفای کرونباخ برای کل گویه ها ۷۸۴/۰ به دست آمده است و هم چنین این ضریب برای گویه های مهارت ۷۴۲/۰ برای گویه های مدت آموزش ۷۲۱/۰ و برای کیفیت آموزش ۷۶۱/۰ به دست آمده است که با توجه به اینکه مقادیر به دست آمده از ۷/۰ بیشتر است، بنابراین سوالات دارای پایایی هستند. 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: