پرسشنامه خودپنداره مربوط به مدرسه یی یسن چن با نمره گذاری، روایی و پایایی
پرسشنامه خودپنداره مربوط به مدرسه یی یسن چن با نمره گذاری، روایی و پایایی
پرسشنامه خودپنداره مربوط به مدرسه (خودپنداره تحصیلی) یی یسن چن ۲۰۰۴ با نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی، ۱۵ سوالی در قالب فایل ورد word و با فرمت docx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۳ |
حجم | ۱۳ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
توضیحات کامل
پرسشنامه خودپنداره مربوط به مدرسه (خودپنداره تحصیلی) یی یسن چن ۲۰۰۴ با نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی، 15 سوالی در قالب فایل ورد word و با فرمت docx
تفسیر و نمره گذاری پرسشنامه خود پندارهی مربوط به مدرسه:
پرسشنامه خود پندارهی مربوط به مدرسه را یی یسن چن در سال ۲۰۰۴ ساخت و خود پنداره را در سه سطح عمومی، آموزشگاهی و غیر آموزشگاهی موردسنجش قرارداد. این پرسشنامه از نوع خود گزارشی است که شامل ۱۵ عبارت بوده و پاسخها بهصورت مقیاس لیکرتی چهارگزینهای از کاملاً موافق (۴ نمره) تا کاملاً مخالف (۱ نمره) نمرهگذاری شده است و نمرهگذاری همه عبارات بهصورت مستقیم است.
روایی و پایایی پرسشنامه خودپنداره مربوط به مدرسه
ضریب پایایی این آزمون از طریق همسانی درونی برای سه زیر مقیاس به ترتیب ۷۵/۰، ۸۲/۰ و ۸۲/۰ است. اعتبار این پرسشنامه از طریق همبسته کردن آن با نمرههای خرده مقیاس عزتنفس تحصیلی (آموزشگاهی) و پرسشنامه عزتنفس کوپر اسمیت برابر ۵۳/۰ به دست آمد(کوپر اسمیت،۱۹۶۷؛ به نقل از بیابانگرد، ۱۳۹۰). پایایی این پرسشنامه در پژوهش حاضر ۶۷۷/۰ محاسبه شده است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت