مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پروپوزال ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

پروپوزال ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

هدف از این پروپوزال ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان شرکت بیمه می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۵۱
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

عدم رضایت مشتریان که از عدم رضایت شغلی کارکنان نشات می گیرد باعث بی اعتبار شدن شرکتهای بیمه می گردد. از جمله پیامدهای مثبت رضایت شغلی کارکنان در سازمان های مشتری مدار مانند شرکتهای بیمه ،جلب رضایت مشتریان است. بدیهی است رضایت مشتریان در روی آوردن به شرکتهای بیمه   نقش اساسی دارد و عامل اصلی رشد و شکوفایی آن به شمار می آید.

به همین دلیل، مدیریت شرکتهای بیمه  باید وجوه و ابعاد و عوامل تأثیرگذار رضایت مشتریان  شرکتهای بیمه را شناسایی کند تا بر آن اساس اقدا مها و مداخله های مقتضی به عمل آورد(دادخواه،۱۳۸۸،ص۵۴).  لویس و بومز جزء اولین کسانی باشند که کیفیت خدمات را ملاک اندازه گیری اینکه، تا چه اندازه سطح خدمت ارائه شده با انتظارات مشتریان تطابق به طور پیوسته مطابق یا فراتر از انتظارات مشتریان » دارد تعریف کرده اند .همچنین مورو کریدون کیفیت را تعریف میکنند. در حقیقت، به دلیل ویژگی تفکیک ناپذیری خدمات، کارکنان در تماس با مشتری و « عملکردن خدماتی که به آنان ارائه میشود، نقش اساسی ایفا میکنند(ساعت چیان و همکاران،۱۳۹۰،ص۳).

سازمانها به منظور جلوگیری از مشکلات رفتار ی پیش روی نیروی انسانی، لازم است به تعهد سازمانی بخصوص ابعاد هنجاری و مستمر که ناشی از عوامل بیرونی محیط کار است، عنایت ویژهای مبذول فرمایند. در این راستا، به منظور ارتقای کیفیت کلی خدمات، به ویژه قابلیت اطمینان و تضمین کیفیت، باید اقدام به افزایش تعهد هنجاری از طریق تأکید بر ارزشها و مأموریتها ی سازمان و گزینش و استخدام افراد بر این اساس نمایند.(امیری ،۱۳۸۷،ص۴).باتوجه به مطالب بیان شده در این تحقیق به بررسی رابطه میان رضایت شغلی و رضایت مشتری در شرکت های بیمه شهرستان رشت می پردازیم.

فهرست مطالب
فصل اول
۱-۱)  مقدمه    ۱
۱-۲) بیان مساله    ۲
۱-۳) ضرورت و اهمیت تحقیق    ۴
۱-۴) اهداف تحقیق    ۵
۱-۵) سوالات تحقیق    ۶
۱-۶)  چهارچوب نظری تحقیق    ۷
۱-۷) فرضیه های تحقیق    ۷
۱-۸-۱)تعاریف نظری متغیرها    ۸
۱-۸-۲) تعاریف عملیاتی متغیرها    ۸
۱-۹) قلمروتحقیق    ۱۰

۳-۲) فرایند اجرای تحقیق
۳-۳) روش تحقیق
۳-۴-۱) جامعه آماری و روش نمونه گیری
۳-۴-۲)  حجم نمونه
۳-۵) ابزار گردآوری داده ها
۳-۶) روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۷) روش تجزیه و تحلیل داده ها    

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: