مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پروپوزال پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی

پروپوزال پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی

پروپوزال شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی با عنوان خوشه بندی فازی مشتریان و تحلیل رفتارآن ها با رویکرد داده کاوی پویا در مشتریان تلفن همراه سامسونگ می باشد می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۵۳
حجم ۷۸ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

پروپوزال شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی با عنوان خوشه بندی فازی مشتریان و تحلیل رفتارآن ها با رویکرد داده کاوی پویا در مشتریان تلفن همراه سامسونگ می باشد می باشد.  این پژوهش پس از تعریف مسئله و سوالات تحقیق و بررسی جامع ادبیات موضوع پیرامون داده کاوی و خوشه بندی و همچنین روش های داده کاوی پویا سعی دارد با ارائه طرح تحقیق مناسب و اجرای الگوریتم نوین خوشه بندی جامعه مشتریان گوشی تلفن همراه سامسونگ را طی دوره چهار ساله معین بخش بندی نماید.

 

 

 

در ادامه با بررسی مقایسه ای روش ایستا و پویا بهترین روش خوشه بندی تعیین خواهد شد. برنامه نویسی و اجرای الگوریتم در محیط نرم افزار MATLAB 2008a اجرا شده است.    در این فصل نوع پژوهش و روش جمع آوری داده ها و جامعه آماری و روش تحلیل داده ها به تفضیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

 

جامعه مورد نظر این پژوهش کلیه افرادی هستند که طی چهار سال گذشته حداقل یک نوع از گوشی های تلفن همراه برند سامسونگ را از یکی از ۱۵۵ نمایندگی فعال این شرکت در شهر تهران خریداری کرده اند.  اطلاعات مربوط به مشتریان و خرید انجام گرفته توسط آن ها در پایگاه داده این نمایندگی ها ذخیره و به عنوان داده های مورد نیاز پژوهش مورد استفاده قرار گرفته اند. در این پژوهش اطلاعات مربوط به خرید سایر محصولات این شرکت از پایگاه داده حذف شده و تنها اطلاعات ۳۰۰۰ نفر از مشتریان که تلفن همراه خریداری نموده اند مورد قبول واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: کلیات تحقیق۱
۱-۱-    مقدمه۳
۱-۲-    بیان مسئله۴
۱-۳-    اهمیت و ضرورت تحقیق۷
۱-۴-    هدف تحقیق۷
۱-۵-    سوالات تحقیق۸
۱-۶-    روش تحقیق۸
۱-۷-    قلمرو تحقیق۸
۱-۷-۱-قلمرو موضوعی۸
۱-۷-۲-قلمرو مکانی۹
۱-۷-۳-قلمرو زمانی۹
۱-۸-    تعریف واژه ها و اصلاحات۹
۱-۸-۱-داده کاوی۹
۱-۸-۲-خوشه بندی۹
۱-۸-۳-داده کاوی پویا۹
۱-۸-۴-منطق فازی۱۰

روش تحقیق۵۷
۳-۱-مقدمه۵۹
۳-۲-نوع پژوهش۵۹
۳-۳-روش گردآوری داده ها۶۰
۳-۴-جامعه ونمونه آماری۶۱
۳-۵-روش تجزیه و تحلیل داده ها۶۳

منابع 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: