مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید روغن خام (روغن نباتی)

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید روغن خام (روغن نباتی)در 35 صفحه ورد قابل ویرایش

دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل doc
حجم فایل 57 کیلو بایت
تعداد صفحات 35
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید روغن خام (روغن نباتی)در 35 صفحه ورد قابل ویرایش

خلاصه اجرایی (مدیریتی):

تأسیس یك واحد تولید روغن خام از دانه های روغنی مثال تخم پنبه، سویا، آفتابگردان، كلزا و ذرت

برای احداث و ایجاد یك واحد تولید روغن خام نیاز به تأسیسات و ماشین آلات خاص این ماده غذایی می باشد و مراحل ایجاد و تأسیس یك واحد تولید روغن خام بشرح زیر می باشد:

1- برای شروع و رسمیت واحد بایستی ابتدا یك واحد و یا شركت را به ثبت شركتها معرفی و آن را به ثبت رساند.

2- سرمایه اولیه مورد نیاز جهت راه اندازی یك واحد تولیدی در حدود پنج میلیارد ریال (000/000/000/5 ریال)

1/2- خرید زمین مورد نیاز

2/2- احداث تأسیسات از قبیل سالن تولید، انبارها و تأمین برق مورد نیاز

3/2- احداث و ایجاد تأسیسات جانبی از قبیل ساختمان اداری، باسكول، مخازن ذخیره و نگهداری روغن خام

4/2- سرمایه در گردش مورد نیاز جهت خرید مواد اولیه

5/2- امكانات و نیروهای لازم جهت ایجاد فرآیند تولید محصول و بازاریابی فروش و عرضه محصول تولید شده

بیان آرمان های كسب و كار:

این شركت به تولید ساخت روغن های مایع و جامد در اندازه های مختلف می پردازد و كاركنان باید با نحوه تولید روغن و استفاده از دستگاه های آنجا آشنایی داشته باشند و به نحو احسنت و بر مبنای تقاضا روغن ها را وارد بازار كرده و مورد استفاده متقاضیان نمود.

بیان ماموریت كسب و كار:

در اول كار باید اقدام به گرفتن اخذ مجوز نمود و سپس به خرید زمین و دستگاه ها و ماشینهای مورد نظر پرداخت و شركت را، راه اندازی نمود.

مزیت های رقابتی مدیریتی

هركس به كار خود بیشترین توجه كند و در نهایت رضایت به انجام برساند.

1- پاداش به كاركنان برای كار بیشتر

2- حق الزحمه به كاركنانی كه در زمینه ای تخصص دارند.

تحلیل SWOT (قوت- ضعف- فرصت- تهدید)

الف: SO (قوت- فرصت)

1- استفاده از روغن به صورت متفاوت

2- متنوع بودن طعم روغن از دانه ها

ب: ST (قوت- تهدید)

1- خوب بودن و زیاد بودن روغن در قوطی های مورد نظر.

2- به فروش رساندن با قیمت پایین

ج: WO (ضعف- فرصت)

1- آشنا نبودن كارگر با استفاده از دستگاه.

2- آوردن یك متخصص و آموزش به كارگران.

د: WT (ضعف- تهدید)

آشنا نبودن كارگر با دستگاه و علاقه نداشتن به یادگیری

تحلیل رقبا (تعداد رقبا، رقبای بالقوه، توان رقبا، موانع ورود و خروج و…)

به علت اینكه ما اولین سالی است كه در بازار شروع به كار كرده ایم هنوز كیفیت تولیدی رقبا و سابقه كاری آنها در بین متقاضیان زیاد است و ما هم با استفاده از بالا بردن تبلیغ و كیفیت و معرفی محصول خود می توانیم به هدفمان برسیم.

استراتژی بازاریابی

1- استراتژی محصول

یكی از استراتژی های بازاریابی كیفیت و استاندارد بودن محصول تولید شده می باشد.

2- استراتژی قیمت

و همچنین استراتژی قیمت (بُعد مناسب بودن تِست) در استراتژی بازاریابی بسیار مؤثر می باشد. یعنی در صورت ارزانتر بودن قیمت محصول امكان ایجاد رقابت مناسب با محصول مشابه را به وجود می آورد.

3- استراتژی مكان

مكان در استراتژی بازاریابی بدین صورت كه هر قدر به بازار مصرف نزدیك تر باشد امكان رقابت هم از بعد كیفیتی و هم از بُعد كمّی و همچنین از بُعد قیمت (ارزانتر بودن) بسیار مؤثر خواهد بود.

4- استراتژی توزیع

توزیع مناسب و به موقع باعث بوجود آمدن بازار مصرف محصول در حد انتظار خواهد بود.

5- استراتژی جذب مشتری

استفاده از تبلیغات از طریق تلویزیون و رسانه های جمعی- دادن یك كیلو بیشتر به متقاضی هنام خرید با مبلغ پایین به عنوان اشانتیون.

توصیف محصولات و خدمات (از بعد فنی)

قطعاً در بازار مصرف محصولات و یا خدماتی مورد استقبال قرار خواهند گرفت كه از هر نظر رضایت مشتری (خریدار) را جلب نماید. به این صورت كه جامعه (بازار مصرف) ما در حال حاضر از بُعد فنی به دنبال محصولات و یا خدماتی است كه از نظر كیفیت آیتم های مورد نظر مصرف كننده را تأمین و همچنین از نظر قیمت نیز در سطح مورد نظر در *** مشتری باشد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: