مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT  که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۵۳
حجم ۱۷۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی کامپیوتر و IT

توضیحات کامل

در فصل دوم پایان نامه به بررسی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات می پردازیم.

 

 

فناوری اطلاعات و ارتباطات از تلفیق سه حوزه اطلاعات، کامپیوتر و ارتباطات پدید آمده است .
–    بخش کامپیوتر به عنوان سخت افزار و تأمین کنندۀ تجهیزات و ادوات لازم جهت ایجاد فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفته می شود .
–    داده ها و اطلاعات به عنوان خمیر مایه و مواد اولیه در درون شبکه به جریان در می آیند .
–    ارتباطات مخابراتی وظیفۀ برقراری ارتباط بین دو بخش دیگر را بر عهده دارد . ( قربانی ، ۱۳۸۳ ، ص ۱۱ )

 

 

تحقیقات علمی انجام شده، بر افزایش سطح بهره وری آموزشی از طریق فنی سازی محیط های آموزشی با استفاده از فناوریهای جدید تأ کید دارند علاوه بر آن متحصصان فناوری آموزشی، استفاده از رسانه های نوین آموزشی را در فرایند، سیستماتیک یاددهی – یادگیری را مورد تاکید قرار می دهد همانطورکه می دانیم امروزه اطلاعات نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت جوامع ایفا می کند و در شرایط کنونی دستیابی به دانش نوین و مدیریت آن امکان توسعه و پیشرفت را برای اکثر جوامع فراهم نموده است، بنابراین زندگی در دنیای کنونی نیازمند آموزش و پرورش مبتنی بر دانایی ، تحقیق و نوآوری است و استفاده از فناوریهای جدید ارتباطی ما را در این امر یاری می کند و سبب :
•    ارتقای کیفیت فرآیند یاددهی – یادگیری 
•    ایجاد فرصت های یادگیری برابر توجه به تفاوتهای فردی 
•    کمال بخشیدن به خود و محیط پیرامون می گردد .

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
۱-۷-۱ تعاریف نظری  10 
۲-۷-۱ تعاریف عملیاتی . ۱۱

فصل دوم : ادبیات پژوهش
۵-۲-۲ فناوری چیست .  73
۱-۵-۲-۲ فناوری اطلاعات و ارتباطات .۷۴
۲-۵-۲-۲ فناوری اطلاعات و سواد اطلاعاتی.۷۶
۳-۵-۲-۲ آموزش فناوری۷۸
۴-۵-۲-۲ چگونگی ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشی ۸۰
۵-۵-۲-۲ سواد فناوری.۸۷
۶-۵-۲-۲ رویکرد تلفیق فناوری و آموزش۸۸
۷-۵-۲- ۲الگوی بهره گیری از فناوری در فرآیند یاددهی – یادگیری۸۹
۸-۵-۲- ۲ رویکرد های مواجهه با فناوری جدید ۹۰
۹-۵-۲- ۲ نقش سازمان فنی و حرفه ای در آموزش افراد در زمینه فناوری اطلاعات وارتباطات.۹۳

۶-۲-۲ پیشینه پژوهش
١-۶-٢.تحقیقات انجام شده در ایران
۲-۶-٢ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

منابع
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: