بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرکات استان کرمانشاه با استناد به مدل وتن و کمرون
بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرکات استان کرمانشاه با استناد به مدل وتن و کمرون
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 1.024 مگا بایت |
تعداد صفحات | 150 |
بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرکات استان کرمانشاه با استناد به مدل وتن و کمرون
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: كلیات تحقیق………………………
1-1 مقدمه…………………………………
1-2 بیان مساله…………………………….
1-3 پیشینه تحقیق…………………………..
1-4 اهمیت وضرورت تحقیق…………………….
1-5 اهداف تحقیق……………………………
1-6 فرضیه های تحقیق……………………….
1-7چارچوب نظری ومدل تحلیلی تحقیق…………….
1-8 نوع وروش تحقیق………………………..
1-9 فلمرو مكانی تحقیق………………………
1-10قلمرو زمانی تحقیق………………………
1-11روش نمونه گیری وتعیین حجم نمونه………….
1-12ابزارهای گردآوری داده ها………………..
1-13 محدودیتهاوموانع تحقیق………………….
1-14واژه ها واصطلاحات بكار رفته درتحقیق……….
1-15 منابع مورد استفاده در تحقیق……………
فصل دوم:مبانی نظری تحقیق…………………..
2-1 مقدمه…………………………………
2-2 تعاریف ومفاهیم توانمندسازی………………
3-2 دلایل توانمندسازی……………………….
2-4 مزایای توانمندسازی…………………….
2-5 فرهنگ سازمانی وتوانمندسازی……………..
2-6 دیدگاههای مختلف توانمندسازی…………….
2-6-1 دیدگاه عقلانی………………………..
2-6-2 دیدگاه انگیزشی ……………………..
2-6-3 دیدگاه فوق انگیزشی…………………..
3-6-4 دیدگاه سیستمی……………………….
2-7 مدلهای توانمند سازی……………………
2-7-1 مدلهایی كه بر ویژگیهای عام توانمند سازی تاكید دارند
2-7-2 مدلهای اقتضایی………………………
2-8 ابعاد توانمندسازی……………………..
2-8-1 خود اثر بخشی………………………..
2-8-2 خود سازمانی ………………………..
2-8-3 پذیرفتن شخصی نتیجه…………………..
2-8-4 معنی دار بودن……………………….
2-8-5 اعتماد……………………………..
2-9 عوامل روانشناختی توانمندسازی …………..
2-9-1 احساس شایستگی……………………….
2-9-2 احساس داشتن حق انتخاب ……………….
2-9-3 احساس مؤثربودن………………………
2-9-4 احساس معنی دار بودن………………….
2-9-5 احساس داشتن اعتماد به دیگران………….
2-10 ویژگیهای سازمان توانمند……………….
2-11 متغیرهای موثر بر احساس توانمندی افراد…..
2-11-1 ویژگیهای شخصیتی و فردی………………
2-11-2 ویژگیهای گروه كاری………………….
2-11-3 ویژگیهای ساختاری اجتماعی واحد كار…….
2-12 فرایند توانمندسازی……………………
2-13 روشهای توانمند سازی ………………….
2-14 تاثیر توانمند سازی بر نگرش كاركنان……..
2-14-1 تعهددرنوآوری برای روشهای انجام كار……
2-14-2 تغییر در مسوولیتها………………….
2-14-3 تغییر در یادگیری …………………..
2-15 پیامدهای توانمند سازی…………………
2-16 نقش تفویض اختیاروواگذاری وظایف ومسوولیتها در توانمند سازی………………………………………..
2-17 نقش شفاف كردن اهداف در توانمند سازی……..
2-18 نقش مشاركت اطلاعاتی در توانمند سازی………
2-19 گروه و توانمند سازی……………………
2-20 سبك رهبری متناسب با توانمند سازی……….
2-21 نظارت بر توانمند سازی…………………
2-22 فرهنگ توانمند سازی …………………..
2-23 توانمند سازی افراد و مدیران …………..
2-24 توانمند سازی و رضایت شغلی ……………..
2-25 توانمند سازی وفشار عصبی ……………….
2-26 منابع استفاده شده برای فصل دوم………….
فصل سوم : روش شناسی تحقیق ………………..
3-1 مقدمه…………………………………
3-2 روش تحقیق ……………………………
3-3 ابزار جمع آوری اطلاعات………………….
3-4 مقیاس سنجش نگرشها…………………….
3-5 پایایی……………………………….
3-6 روایی………………………………..
– تجزیه و تحلیل عاملی تاییدی ……………..
3-7 جامعه و نمونه آماری …………………..
– جامعه آماری …………………………..
– حجم نمونه آماری………………………..
3-8 روش نمونه گیری………………………..
3-9 تكنیكهای آماری مورد استفاده در تحقیق…….
3-10 مدل تحلیلی تحقیق …………………….
– روش فرضی استقرایی ……………………..
– روش قیاسی …………………………….
3-12 منابع استفاده شده در فصل سوم ………….
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل اطلاعات ……………
4-1 مقدمه………………………………..
4-2 توصیف داده ها…………………………
4-3 استنباط اماری پیرامون فرضیه ها………….
4-4 بررسی روایی و پایایی عوامل مطرح شده. ……
4-4-1- تحلیل عاملی تاییدی …………………
4-4-2- آلفای كرونباخ ……………………..
فصل پنجم:نتیجه گیری وپیشنهادات …………….
5-1 مقدمه ……………………………….
5-2 نتایج………………………………..
5-2-1 نتایج حاصل از بررسی فرضیات ………….
5-2-2 نتایج جانبی……………….
……….
5-3- پیشنهادات……………………………
پیوستها …………………………………
الف – آشنایی با سازمان گمرك و گمركات استان كرمانشاه
ب – پرسشنامه ……………………………
منابع وماخذ………………………………..
قوانین ارسال دیدگاه در سایت