مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی ۸۸ صفحه
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی ۸۸ صفحه
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۸۸ |
حجم | ۲۴۶ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی می باشد که در بخش اول مبانی نظری اخلاق سازمانی تشریح می شود و در ادامه پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی در پژوهش های داخلی و خارجی بررسی می شوند.تعریف اخلاق سازمان در گروه روشن بودن مفاهیمی چون اخلاق و اخلاق حرفهای است. مراد از اخلاق رفتار ارتباطی پایدار مبتنی بر رعایت حقوق و یا منافع ارتباط است. بر اساس این تعریف، اخلاق به نسبت بین دو امر اطلاق می شود: کسی که رفتاری انجام می دهد و کسی یا چیزی که به نحوی هدف آن رفتار قرار می گیرد. طرف ارتباط، حقوقب دارد و صاحب رفتار ارتباطی، در قبال آن حقوق وظایفی دارد. (قراملکی، اخلاق سازمانی)
قراملکی در کتاب «اخلاق سازمانی» به بررسی اخلاق در سازمان می پردازد. این کتاب که در چهار بخش و بیست فصل تدوین شده است.آلوین تافلر در فصل بیست و هفتم از کتاب معروف «تغییر در ماهیت در قدرت» خود، به اشکال سه گانه رسانه (موج اول، دوم و سوم) میپردازد. در کتاب سیستمهای اطلاعاتی مدیریت که به قلم آقا و خانم لاودن نوشته شده است، چشم اندازی از مفاهیم بنیادی سیستمهای اطلاعاتی مدیریت را با استفاده از چارچوبی یکپارچه برای توصیف و تحلیل سیستمهای اطلاعاتی ارائه میشود. این چارچوب نشان میدهد که سیستمهای اطلاعاتی از اجزای سازمان، فناوری و مدیریت تشکیل شدهاند. این دیدگاه از سیستمهای اطلاعاتی در پروژهها و مورد پژوهیها تقویت می شود. این کتاب شامل پانزده فصل به همراه پروژههای عملی جهت پوشش مباحث مختلف MIS است. فصل چهارم این کتاب با موضوع «مسائل اخلاقی و اجتماعی در سیستمهای اطلاعاتی» به بررسی مسائل و ابعاد اخلاق در فنآوری اطلاعات پرداخته است که با توجه به تقریب این عنوان با موضوع نوشتار حاضر، این فصل بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است.
فهرست مطالب
تعریف نظری و مفهومی اخلاق سازمانی
فصل دوم پایان نامه : چارچوب نظری و پیشینه اخلاق سازمانی
۲-۱- پیشینه شناسی 8
۲-۲- مفهوم شناسی 10
۲-۲-۱- رسانه 10
۲-۲-۲- اینترنت 12
۲-۲-۳- مدیریت رسانه 13
۲-۲-۴- تعاریف اخلاق 14
۲-۲-۵- اخلاق سازمانی 15
۲-۳- چهارچوب نظری 17
۲-۳-۱- دیدگاههای مختلف مدیریت رسانه 17
۲-۳-۲- نسبت رسانه و اخلاق 28
۲-۳-۳- تأملی در نسبت مدیریت رسانه با مولفهای اخلاق سازمانی 38
۲-۳-۳-۱- مدیریت رسانه و تاثیر آن بر عفت 40
۲-۳-۳-۲- مدیریت رسانه و تأثیر آن براعتماد 47
۲-۳-۳-۳- مدیریت رسانه و تاثیر آن بر حریم خصوصی 58
۲-۴- مدل تحلیلی 83
منابع فارسی 85
منابع لاتین 89
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت