مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی ۸۸ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی ۸۸ صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۸۸
حجم ۲۴۶ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی می باشد که در بخش اول مبانی نظری اخلاق سازمانی تشریح می شود و در ادامه پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی در پژوهش های داخلی و خارجی بررسی می شوند.تعریف اخلاق سازمان در گروه روشن بودن مفاهیمی چون اخلاق و اخلاق حرفه‌ای است. مراد از اخلاق رفتار ارتباطی پایدار مبتنی بر رعایت حقوق و یا منافع ارتباط است. بر اساس این تعریف، اخلاق به نسبت بین دو امر اطلاق می شود: کسی که رفتاری انجام می دهد و کسی یا چیزی که به نحوی هدف آن رفتار قرار می گیرد. طرف ارتباط، حقوقب دارد و صاحب رفتار ارتباطی، در قبال آن حقوق وظایفی دارد. (قراملکی، اخلاق سازمانی)

 

 

 

قراملکی در کتاب  «اخلاق سازمانی» به بررسی اخلاق در سازمان می پردازد. این کتاب که در چهار بخش و بیست فصل تدوین شده است.آلوین تافلر در فصل بیست و هفتم از کتاب معروف «تغییر در ماهیت در قدرت» خود، به اشکال سه گانه رسانه (موج اول، دوم و سوم) می‌پردازد. در کتاب سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت که به قلم آقا و خانم لاودن نوشته شده است، چشم اندازی از مفاهیم بنیادی سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت را با استفاده از چارچوبی یکپارچه برای توصیف و تحلیل سیستم‌های اطلاعاتی ارائه می‌شود. این چارچوب نشان می‌دهد که سیستم‌های اطلاعاتی از اجزای سازمان، فناوری و مدیریت تشکیل شده‌اند. این دیدگاه از سیستم‌های اطلاعاتی در پروژه‌ها و مورد پژوهی‌ها تقویت می شود. این کتاب شامل پانزده فصل به همراه پروژه‌های عملی جهت پوشش مباحث مختلف MIS است. فصل چهارم این کتاب با موضوع «مسائل اخلاقی و اجتماعی در سیستم‌های اطلاعاتی» به بررسی مسائل و ابعاد اخلاق در فن‌آوری اطلاعات پرداخته است که با توجه به تقریب این عنوان با موضوع نوشتار حاضر، این فصل بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری و مفهومی اخلاق سازمانی

فصل دوم پایان نامه : چارچوب نظری و پیشینه اخلاق سازمانی

۲-۱-    پیشینه شناسی    8
۲-۲-    مفهوم شناسی    10
۲-۲-۱-    رسانه    10
۲-۲-۲-    اینترنت    12
۲-۲-۳-    مدیریت رسانه    13
۲-۲-۴-    تعاریف اخلاق    14
۲-۲-۵-    اخلاق سازمانی    15
۲-۳-    چهارچوب نظری    17
۲-۳-۱-    دیدگاه‌های مختلف مدیریت رسانه    17
۲-۳-۲-    نسبت رسانه و اخلاق    28
۲-۳-۳-    تأملی در نسبت مدیریت رسانه با مولفه‌ای اخلاق سازمانی    38
۲-۳-۳-۱-    مدیریت رسانه و تاثیر آن بر عفت    40
۲-۳-۳-۲-    مدیریت رسانه و تأثیر آن براعتماد    47
۲-۳-۳-۳-    مدیریت رسانه و تاثیر آن بر حریم خصوصی    58
۲-۴-    مدل تحلیلی    83
منابع فارسی    85
منابع لاتین    89

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: