مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

هدف از این پایان نامه اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن در برنامه های صدا و سیمای منطقه خراسان رضوی می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۲۵
حجم ۸۱۷ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

بر اساس الگوی مدیریت رسانه ای پژوهش حاضر نیز بر آن بوده به اثر بخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی (سازماندهی نیروها، ارتباط کارکنان) سازمان صدا و سیما و برنامه های آن (گرایش موضوعی برنامه ها، تنوع برنامه ها، فنون تکنولوژی ساخت برنامه ها و زمان ارائه برنامه ها) بپردازد. 

رسانه‌ها در جوامع اهداف متعددی را دنبال می‌کنند که مهم‌ترین و نهایی‌ترین هدف در رسانه، اثرگذاری مطلوب و نفوذ در نگرش‌ها و به دنبال آن تغییر در رفتار مخاطب است (روشندل اربطانی، ۱۳۸۵: ۱۵). در واقع جلب مخاطب جزء اهداف ابتدایی یک رسانه به منظور جذب و نفوذ در وی است و هدف غایی رسانه تأمین نمی‌شود؛ مگر این که محتوایی که به مخاطبان عرضه می‌شود محتوای غنی و مؤثری باشد.

 تمرکز بر محتوای رسانه‌ای و غنی‌سازی هر چه بیشتر آن جهت اثرگذاری مطلوب و مورد انتظار مخاطب بسیار مهم است. به عبارت ساده‌تر تمامی کوشش‌ها و هزینه‌های گزاف یک رسانه به هدر خواهد رفت، اگر محتوای رسانه‌ای از قابلیت لازم به منظور نفوذ در مخاطب و ایجاد فضای مناسب تعاملی با مخاطب برخوردار نباشد. پس اثر بخشی به عنوان مهم‌ترین مولفه در تعیین توفیق رسالت یک رسانه در دستیابی به اهداف رسانه است. باید گفت حداکثر اثرگذاری زمانی ایجاد می‌شود که مخاطب رسانه‌ای اقناع و خود به مبلغ پیام‌های رسانه‌ای مبدل شود. به طوری که بی‌هیچ چشم‌داشتی پیام‌های رسانه را ترویج و تبلیغ کند (روشندل اربطانی، ۱۳۸۵: ۱۶) .

کارکنان سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از مولفه های ذینفع این رسانه ملی محسوب می شوند که از حقوق و نقش های مختلفی برخوردارند. فرصت برابر و متنوع در پیوستن به تشکل های درون و برون سازمانی، آزادی اجتماعات و مذاکرات دسته جمعی کارمندان با مدیران، تأمین فرصت های شغلی برابر و … از جمله تقاضاهای کارکنان این سازمان است. 

اساس الگوی مدیریت منابع انسانی در زمینه روابط کارکنان را نیز می‌توان بدین‌گونه بیان کرد که، مدیریت روابط کارکنان، عاملی برای ایجاد و توسعه تعهد در کارکنان، تاکید بر منافع متقابل، تغییر رویه‌ از چانه ‌زنی گروهی به سوی قراردادهای فردی، بهره‌گیری از تکنیک‌های افزایش مشارکت کارکنان مانند حلقه‌های کیفیت یا گروههای بهبود، تأکید پیوسته بر کیفیت، افزایش انعطاف‌پذیری در توافقنامه های کاری، تأکید بر کار گروهی و هماهنگ ساختن شرایط برای همه کارکنان.

 استراتژی روابط کارکنان با توجه به شرایطی که پیش ‌روی سازمان هاست، طراحی می‌شود. عواملی چون استراتژی سازمان، چارچوبهای قانونی، مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، و سیاست‌های کلان کشوری و بین‌المللی موضوعاتی هستند که بر استراتژی روابط کارکنان تأثیر فراوانی دارند. ایجاد روابط مناسب با اتحادیه‌ها و کارکنان یکی از استراتژی‌های بنیادی هر سازمانی از جمله صدا و سیماست. این امر باعث ایجاد اعتماد و احترام متقابل، بینشی مشترک در مورد برنامه‌های آتی، مبادله مستمر اطلاعات، اهداف و فرهنگ مشترک و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری می‌شود (صامعی، ۱۳۸۷ ).

فهرست مطالب
فصل اول
۱-۱- مقدمه     ۲
۱-۲- بیان مساله    ۲
۱-۳- اهمیت و ضرورت    ۴
۱-۴- چارچوب کلان نظری تحقیق    ۵
۱-۵-گزاره های تحقیق    ۶
۱-۵-۱- اهداف پژوهش    ۶
۱-۵-۱-۱- هدف اصلی    ۶
۱-۵-۱-۲- اهداف فرعی     ۶
۱-۵-۲- سوالات پژوهش    ۷
۱-۵-۲-۱- سوال اصلی     ۷
۱-۵-۲-۲- سوالات فرعی     ۷
۱-۵-۳- فرضیه های تحقیق    ۸
۱-۵-۳-۱- فرضیه اصلی    ۸
۱-۵-۳-۲- فرضیه های فرعی     ۸
۱-۶- روش شناسی تحقیق    ۸
۱-۶-۱- نوع و روش تحقیق    ۸
۱-۶-۲- قلمرو تحقیق    ۹
۱-۶-۲-۱- قلمرو موضوعی تحقیق….۹
۱-۶-۲-۲- قلمرو مکانی تحقیق۹
۱-۶-۲-۳- قلمرو زمانی تحقیق    ۹
۱-۶-۳- جامعه آماری. ۹
۱-۶-۴- روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه    ۹
۱-۶-۵- روش و ابزار گرد آوری داده ها    ۹
۱-۶-۶- روش تجزیه و تحلیل داده ها    ۹
۱-۶-۷- نقشه راه.۱۰
۱-۷- شرح واژه ها۱۰   

    

فصل دوم
۲-۱- مقدمه    ۱۴
۲-۲- مبانی نظری پژوهش    ۱۴
۲-۲-۱- اثربخشی    ۱۴
۲-۲-۱-۱- مفهوم اثربخشی    ۱۵
۲-۲-۱-۲- تعاریف اثربخشی    ۱۶
۲-۲-۱-۳- اثربخشی و اهداف سازمان    ۱۸
۲-۲-۱-۳-۱- هدف سازمانی    ۱۹
۲-۲-۱-۴- شایستگی مدیریت و اثربخشی    ۲۰
۲-۲-۱-۵- الگویی برای اثر بخشی    ۲۲
۲-۲-۱-۶- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان    ۲۳
۲-۲-۱-۷- ویژگی  نظام های اثر بخش    ۲۴
۲-۲-۱-۸- مدل های اثربخشی سازمانی     ۲۵
۲-۲-۱-۹- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت    ۲۸
-۲-۲-۲- رسانه    ۲۸
۲-۲-۲-۱- تعریف رسانه    ۲۹
۲-۲-۲-۲- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    ۳۰
۲-۲-۲-۲-۱- دیدگاه افراطی     ۳۰
۲-۲-۲-۲-۲- دیدگاه تفریطی    ۳۰
۲-۲-۲-۲-۳- دیدگاه بینابینی یا معتدل    ۳۱
۲-۲-۲-۳- کارکردهای رسانه    ۳۱
۲-۲-۲-۳-۱-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    ۳۲
۲-۲-۲-۳-۲-کارکرد آموزشی رسانه    ۳۳
۲-۲-۲-۳-۳-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    ۳۴
۲-۲-۲-۴- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    ۳۵
۲-۲-۲-۴-۱- ایده برنامه    ۳۵
۲-۲-۲-۴-۲- نام برنامه    ۳۶
۲-۲-۲-۴-۳- آرم برنامه    ۳۷
۲-۲-۲-۴-۴- لزوم تناسب برنامه۳۷
۲-۲-۲-۵- تکنولوژی و مدیریت رسانه    ۳۸
۲-۲-۲-۵-۱ انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     ۳۸
۲-۲-۲-۶- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     ۴۱
۲-۲-۲- ۷- کیفیت برنامه های رسانه ای     ۴۲
۲-۲-۲-۸- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.۴۳
۲-۲-۲-۸-۱- نظریه استفاده و رضایتمندی    ۴۵
۲-۲-۲-۸-۲- نظریه انتظارات اجتماعی    ۴۷
۲-۲-۲-۸-۳- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    ۴۹
۲-۲-۳- مدیریت رسانه    ۵۰
۲-۲-۳-۱- مفهوم مدیریت رسانه    ۵۱
۲-۲-۳-۲- تعریف مدیریت رسانه    ۵۲
۲-۲-۳-۳- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    ۵۳
۲-۲-۳-۴- مدیریت برنامه    ۵۴
۲-۲-۳-۴-۱-  تعریف مدیریت برنامه.۵۵
۲-۲-۳-۴-۲- روش کار در مدیریت برنامه    ۵۵
۲-۲ -۳-۴-۳-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    ۵۶
۲-۲-۳-۴-۴ – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    ۵۸
۲-۲-۳-۴-۵- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    ۵۹
۲-۲-۳-۴-۶- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    ۶۰
۲-۲-۳-۴-۷- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    ۶۰
۲-۲-۳-۴-۸- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    ۶۱
۲-۲-۳-۴-۹- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    ۶۳

۲- ۴- پیشینه پژوهش     ۶۵
۲- ۴- ۱- پیشینه داخلی     ۶۵
۲-۴-۱-۱- پایان نامه های داخلی مرتبط    ۶۵
۲-۴- ۱-۱-۱- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     ۶۵
۲-۴-۱-۱-۲- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    ۶۶
۲- ۴-۱-۱-۳- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     ۶۷
۲-۴-۱-۱-۴- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     ۶۷
۲-۴-۱- ۱-۵- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    ۶۸
۲-۴-۱- ۱-۶- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    ۷۰
۲-۴-۱-۱-۷- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    ۷۰
۲-۴-۱-۲- مقالات داخلی مرتبط    ۷۰
۲-۴-۱-۲-۱- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     ۷۱
۲-۴-۱-۳- تحقیقات داخلی مرتبط     ۷۱
۲-۴-۱-۳-۱- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    ۷۱
۲-۴-۱-۳-۲- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     ۷۲
۲-۴-۱-۳-۳- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    ۷۲
۲-۴-۱-۳-۴- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     ۷۳
۲-۴-۱-۳-۵- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    ۷۳

۲-۴-۲-پیشینه خارجی     ۷۴
۲-۴-۲-۱- مقالات خارجی مرتبط    ۷۴
۲-۴-۲-۱-۱- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    ۷۴
۲-۴-۲-۱-۲- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    ۷۴
۲-۴-۲-۱-۳- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    ۷۴
۲-۴-۲-۱-۴- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    ۷۴
۲-۴-۲-۱-۵- مدیریت اثر بخش    ۷۴
۲- ۴-۲-۱-۶- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    ۷۶
۲-۴-۲-۱-۷-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    ۷۸
۲-۴-۲-۱-۸-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    ۷۹
۲-۵- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    ۸۴

فصل سوم
۳-۱- مقدمه    ۹۹
۳-۲- روش پژوهش ۸۸
۳-۳- متغیر ها ،تعریف عملیاتی .۸۹
۳-۳-۱- متغیر وابسته تحقیق وتعریف عملیاتی…۹۰
۳-۳-۲- متغیر مستقل مدیریت برنامه.۹۱
۳-۳-۳- متغیر مستقل )گروه بندی وسازماندهی نیروهای تخصصی (در مدیریت برنامه.۹۲
۳-۳-۴- متغیر مستقل )مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان(در مدیریت برنامه ۹۲
۳-۳-۵- متغیر مستقل )تکنولوژی ساخت برنامه(در مدیریت برنامه.۹۳
۳-۳- ۶- متغیر مستقل )گرایش موضوعی برنامه ها(در مدیریت برنامه.۹۴
۳-۳-۷- متغیر مستقل )تنوع برنامه ها(در مدیریت برنامه۹۴
۳-۳-۸- متغیر مستقل )زمان ارائه برنامه ها(در مدیریت برنامه.۹۵
۳-۴- جامعه آماری .۹۵
۳-۵- تکنیک توصیف و تحلیل داده ها     ۹۶
۳-۵-۱- آماره های توصیفی     ۹۶
۳-۵-۲- آماره های استنباطی     ۹۶
۳-۶- ابزار ،روایی و پایانی     ۹۷
۳-۷-۱- ابزار    ۹۷
۳-۷-۲- روایی    ۹۷
۳-۷-۳- پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار سنجش    ۹۷

فصل چهارم
مقدمه۱۰۱
۴-۱- توصیف گویۀ جنسیت پاسخگویان    ۱۰۱
۴-۲- توصیف گویۀ سن پاسخگویان    ۱۰۲
۴-۳- توصیف گویۀ رشتۀ تحصیلی پاسخگویان    ۱۰۳
۴-۴- توصیف گویۀ حوزۀ تخصصی پاسخگویان    ۱۰۴
۴- ۵- توصیف گویۀ میزان تحصیلات پاسخگویان    ۱۰۵
۴-۶- توصیف گویۀ سابقه خدمت پاسخگویان    ۱۰۶
۴-۷ – توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی”    ۱۰۸
۴- ۸- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل “مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان”    ۱۱۰
۴-۹- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها”    ۱۱۳
۴-۱۰- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” گرایش موضوعی برنامه ها”    ۱۱۵
۴-۱۱- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” تنوع برنامه ها ”    ۱۱۸
۴-۱۲- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” زمان ارائه برنامه ها”    ۱۲۲
۴-۱۳- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل ” مدیریت برنامه ها ”    ۱۲۵
۴-۱۴- توصیف گویه های مربوط به متغیر وابستۀ پژوهش”میزان اثربخشی برنامه های صدا و سیما”     ۱۲۷
۴- ۱۵- آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته    ۱۳۰
۴- ۱۶- تحلیل یافته های تحقیق)آزمون فرضیات(    ۱۳۱
۴- ۱۶-۱- آزمون فرضیه اصلی تحقیق    ۱۳۱
۴- ۱۶-۲- آزمون فرضیه اول    ۱۳۲
۴- ۱۶-۳- آزمون فرضیه دوم     ۱۳۳
۴- ۱۶- ۴- آزمون فرضیه سوم    ۱۳۴
۴- ۱۶- ۵- آزمون فرضیه چهارم    ۱۳۶
۴-۱۶-۶- آزمون فرضیه پنجم    ۱۳۷
۴- ۱۶-۷- آزمون فرضیه ششم    ۱۳۸
۴- ۱۷- تحلیل رگرسیون چندگانه متغیر وابسته و متغیرهای مستقل    ۱۴۰
۴-۱۷-۱- معادله رگرسیون    ۱۴۱

فصل پنجم
۵-۱- مقدمه    ۱۴۴
۵-۲- خلاصه یافته    ۱۴۴
۵-۳-نتایج    ۱۴۵
۵-۳-۱- نتایج حاصل از بررسی فرضیه های پژوهش    ۱۴۵
۵-۳-۱-۱- بررسی های حاصل از فرضیه اصلی پژوهش    ۱۴۵
۵-۳-۱-۲- بررسی های حاصل از فرضیه اول پژوهش    ۱۴۵
۵-۳-۱-۳- بررسی های حاصل از فرضیه دوم پژوهش    ۱۴۵
۵-۳-۱-۴- بررسی های حاصل از فرضیه سوم پژوهش    ۱۴۶
۵-۳-۱-۵- بررسی های حاصل از فرضیه چهارم پژوهش    ۱۴۶
۵-۳-۱-۶- بررسی های حاصل از فرضیه پنجم پژوهش    ۱۴۶
۵-۳-۱-۷- بررسی های حاصل از فرضیه ششم پژوهش    ۱۴۶
۵-۳-۲- نتایج حاصل از بررسی متغیر وابستۀ پژوهش    ۱۴۶
۵-۴- بحث و نتیجه گیری۱۴۷
۵-۵- پیشنهادات کاربردی     ۱۴۹
۵-۶- پیشنهادات برای پژوهش های آتی     ۱۴۹
۵-۷- محدودیت های تحقیق    ۱۴۹

منابع و مأخذ
پیوست ها و ضمائم

فهرست جداول
جدول ۱-۱- نقشه راه    ۱۰
جدول ۲-۱- مدل های مختلف اثر بخشی    ۲۷
جدول ۲-۲- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیر گذاری رسانه    ۵۰
جدول ۲-۳- توضیحات چهار مهارت اصلی مدیریت.۵۴
جدول ۲-۴- جمع بندی پیشینه تحقیقات داخلی     ۷۹
جدول ۲-۵- جمع بندی پیشینه تحقیقات خارجی    ۸۳
جدول ۳-۱- معرف سازی متغیر وابسته(اثر بخشی برنامه های صدا و سیما بر مخاطبان)۹۱
جدول ۳-۲- معرف سازی متغییر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای متخصص).۹۲
جدول ۳-۳- معرف سازی متغییر مستقل(فنون ارتباطی کارکنان).۹۳
جدول ۳-۴- معرف سازی متغیر مستقل(تکنولوژی ساخت برنامه).۹۳
جدول ۳-۵- معرف سازی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه).۹۴
جدول ۳-۶- معرف سازی متغیر مستقل(تنوع برنامه).۹۴
جدول ۳-۷- معرف سازی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)۹۵
جدول ۳-۸- نوع آزمون فرضیات۹۶
جدول ۳-۹- بررسی قابلیت اعتبار و اعتماد متغیرهای تحقیق۹۸
جدول ۴-۱- توزیع فراوانی مربوط به دسته های جنسیت پاسخگویان۱۰۱
جدول ۴-۲- توزیع فراوانی مربوط به (سن پاسخگویان۱۰۲
جدول ۴-۳- توزیع فراوانی مربوط به (رشته تحصیلی پاسخگویان)۱۰۳
جدول ۴-۴- توزیع فراوانی مربوط به (حوزه تخصصی پاسخگویان)۱۰۴
جدول ۴-۵- توزیع فراوانی مربوط به (میزان تحصیلات)۱۰۵
جدول ۴-۶- توزیع فراوانی مربوط به (سابقه خدمت پاسخگویان).۱۰۶
جدول۴-۷-۱- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی).۱۰۸
جدول۴-۷-۲- توزیع فراوانی متغیر مستقل(میزان تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی۱۰۹
جدول ۴-۷-۳- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)۱۰۹
جدول ۴-۸-۱- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی.۱۱۰
جدول ۴-۸-۲- توزیع فراوانی متغیر مستقل (میزان تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان).۱۱۱
جدول ۴-۸-۳- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان۱۱۲
جدول ۴-۹-۱- توزیع فراوانی گویه های متغییر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)۱۱۳
جدول ۴-۹-۲- توزیع فراوانی متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)در یک نگاه
جدول ۴-۹-۳- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    ۱۱۴
جدول ۴-۱۰-۱- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (گرایش موضوعی برنامه ها)    ۱۱۶
جدول ۴-۱۰-۲- توزیع فراوانی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها )در یک نگاه    ۱۱۷
جدول ۴-۱۰-۳- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه)    ۱۱۷
جدول ۴-۱۱-۱- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    ۱۱۹
جدول ۴-۱۱-۲- توزیع فراوانی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها) در یک نگاه    ۱۲۰
جدول ۴-۱۱-۳- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    ۱۲۰
جدول ۴-۱۲-۱- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    ۱۲۲
جدول ۴-۱۲-۲- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)در یک نگاه    ۱۲۳
جدول ۴-۱۲-۳- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    ۱۲۳
جدول ۴-۱۳-۱- توزیع فراوانی مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه ها)در یک نگاه    ۱۲۵
جدول ۴-۱۳-۲- شاخص های مرکزی متغییر مستقل(مدیریت برنامه ها)    ۱۲۶
جدول ۴-۱۴-۱- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها)    ۱۲۷
جدول ۴-۱۴-۲- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها) در یک نگاه
جدول ۴-۱۴-۳- شاخص های مرکزی متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه)    ۱۲۹
جدول ۴- ۱۵- آزمون نرمال بودن متغیر های مستقل و وابسته    ۱۳۰
جدول ۴-۱۶-۱- ضریب همستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه)    ۱۳۱
جدول ۴-۱۶-۲- ضریب همبستگی(میزان اثربخشی شبکه استانی و گروه بندی وسازماندهی نیروهای تخصصی)    ۱۳۲
جدول ۴-۱۶-۳- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    ۱۳۳
جدول ۴-۱۶-۴- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان)    ۱۳۴
جدول ۴-۱۶-۵- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    ۱۳۶
جدول ۴-۱۶-۶- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    ۱۳۷
جدول ۴-۱۶-۷- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    ۱۳۸
جدول ۴-۱۶-۸- جدول ترکیبی آزمون فرضیات تحقیق    ۱۳۹
جدول ۴-۱۷-۱- آنالیز واریانس    ۱۴۰
جدول ۴-۱۷-۲- ضرایب تاثیر استاندارد شده و غیر استاندارد در رگرسیون    ۱۴۱

فهرست نمودارها
نمودار ۱-۱- مدل مفهومی پژوهش    .۶
نمودار ۲-۱- انواع تاثیرات داخلی تکنولوژی    .۳۹
نمودار ۲-۲- نحوه تاثیر تکنولوژی بر مدیران رسانه    .۴۰
نمودار ۲-۳- چهار مهارت اصلی مدیریت را برای دستیابی به اهداف سازمانی    .۵۴
نمودار ۲-۴- کیفیت از نظر برنامه و عوامل تولید    .۷۷
نمودار ۲-۵- سنجش کیفیت فنی    .۷۷
نمودار ۲-۶-کیفیت از منظر تنوع)وسعت امکان انتخاب مخاطب (    .۷۸
نمودار ۲-۷- کیفیت بر اساس سنجش واکنش مخاطب    .۷۸
نمودار ۲-۸- مدل مفهومی پژوهش    ۸۵
نمودار ۴-۱- توزیع پاسخگویان بر اساس جنسیت    ۱۰۲
نمودار ۴-۲- مربوط به سن پاسخگویان    ۱۰۳
نمودار ۴-۳- مربوط به رشته تحصیلی پاسخگویان    ۱۰۴
نمودار ۴-۴- مربوط به حوزه تخصصی پاسخگویان    ۱۰۵
نمودار ۴-۵- مربوط به میزان تحصیلات پاسخگویان    ۱۰۶
نمودار ۴-۶- مربوط به سابقه خدمت پاسخگویان    ۱۰۷
نمودار ۴-۷- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    ۱۱۰
نمودار ۴-۸- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان)    ۱۱۲
نمودار ۴-۹- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    ۱۱۵
نمودار ۴-۱۰- مربوط به متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها)    ۱۱۸
نمودار ۴-۱۱- مربوط به متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    ۱۲۱
نمودار ۴-۱۲- مربوط به متغیر مستقل (زمان ارائه برنامه ها)    ۱۲۴
نمودار ۴-۱۳- مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه)    ۱۲۶
نمودار ۴-۱۴- مربوط به متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه های صدا و سیما)    ۱۲۹
نمودار ۴-۱۵-۱- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه ها)    ۱۳۲
نمودار ۴-۱۵-۲- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    ۱۳۳
نمودار ۴-۱۵-۳- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    ۱۳۴
نمودار ۴-۱۵-۴- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان )    ۱۳۵
نمودار ۴-۱۵-۵- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    ۱۳۷
نمودار ۴-۱۵-۶- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    ۱۳۸
نمودار ۴-۱۵-۷- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    ۱۳۹

    

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: