مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی

بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی

هدف از این پایان نامه بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۴۸
حجم ۱۷۲۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی

توضیحات کامل

در پایان نامه حاضر سعی شده است که به بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسایی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی جهت یافتن نقشه راه برای تحقق اخلاق حرفه ای کمک شود.هدف اصلی پژوهش نیز تبیین الگوی اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی می‌باشد.

پژوهش حاضر در طی سه مرحله اساسی  انجام شده است.

 در مرحله اول یا مرحله “شناخت و تبیین طرح تحقیق”، تهیه طرح تحقیق، مطالعه مقدماتی مبانی نظری مرتبط با تحقیق در حوزه های اخلاق حرفه ای و همچنین مفاهیم اصلی اخلاق، اخلاق اسلامی و اخلاق حرفه ای و همچنین اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت. در این بخش مفاهیم و مقوله هایی که می توانست با اخلاق حرفه ای و همچنین رویکرد اسلامی به اخلاق حرفه ای مرتبط شود مورد مطالعه قرار گرفت. در این مرحله ادبیات پژوهشی داخلی و خارجی نیز مورد بررسی قرار گرفت. 

در مرحله دوم یعنی مرحله شناسایی مولفه ها و طراحی الگو (تحقیق کیفی) با توجه به یافته های مرحله اول تحقیق، در ابتدای امر سوالات مصاحبه-ها تدوین شد. مصاحبه های عمیق با خبرگان نظام آموزشی که دارای اندیشه و اطلاعات در حوزه اخلاق حرفه ای بودند صورت گرفت.  انتخاب نمونه ها در این بخش تا مرحله اشباع نظری پیش رفت. در ادامه تحلیل داده های کیفی به روش کدگذاری باز، کدگذاری محوری وکدگذاری گزینشی و انتخاب و تعیین مقوله هسته محوری صورت گرفت. در پایان این مرحله استخراج مدل مفهومی یعنی الگوی استخراجی از روش تئوری داده بنیاد تدوین شد. 

درمرحله سوم که تدوین ابزار پژوهش و آزمون مدل  نام دارد ابتدا مولفه های شناسایی شده به منظور تایید یا رد آنان با استفاده از روش دلفی مورد بررسی قرار گرفت. در این مرحله پرسشنامه دلفی طراحی شده و در بین خبرگان به اجرا درآمد. پس از پالایش یافته های دلفی، مدل داده بنیاد مورد ملاحظه مجدد قرار گرفت. در ادامه برای آزمون تجربی مدل اندازه گیری نمونه گیری از مدیران آموزشی به عمل آمده و  داده های لازم گرد آوری شده است. در نهایت  تحلیل و تایید مدلهای اندازه گیری پژوهش با استفاده از آزمون تحلیل عاملی تاییدی و آزمون مدل مفهومی پژوهش با استفاده از تحلیل مسیر و برازش آن صورت گرفته است. 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه    ۲
۱-۲- بیان مسئله    ۳
۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش    ۱۰
۱-۴-اهداف تحقیق    ۱۳
۱-۴-۱- هدف اصلی    ۱۳
۱-۴-۲- اهدف فرعی    ۱۳
۱-۵- سوالات پژوهش    ۱۳
۱-۶- تعریف های نظری و عملیاتی    ۱۴

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش    ۱۵
بخش اول:مفهوم شناسی اخلاق    ۱۷
۲-۱- معنای اخلاق    ۱۷
۲-۱-۲- طبقه‌بندی علم اخلاق    ۱۷
۲-۱-۲-۱- علم اخلاق    ۱۸
۲-۱-۲-۱-۱- تفاوت علم اخلاق از دیدگاه اندیشمندان اسلامی و غربی    ۱۸
۲-۱-۲-۲- اقسام اخلاق    ۱۹
۲-۱-۲-۲-۱- اخلاق توصیفی    ۱۹
۲-۱-۲-۲-۲- اخلاق هنجاری    ۱۹
۲-۱-۲-۲-۲-۱- نظریه‌های غایت انگارانه (نتیجه محور)    ۱۹
۲-۱-۲-۲-۲-۲- نظریه‌های وظیفه‌گرایانه (فرآیند محور)    ۲۰
۲-۱-۲-۲-۲-۳- نظریه یا مکتب مبتنی بر فضیلت    ۲۰
۱-۲-۲-۳- فرا اخلاق    ۲۰
۲-۱-۲-۳- فلسفه اخلاق    ۲۱
۲-۱-۳- تئوری‌ها و مکاتب اخلاق    ۲۲
۲-۱-۳-۱- مکاتب واقع‌گرا    ۲۲
۲-۱-۳-۲- مکاتب غیرواقع‌گرا    ۲۲
۲-۱-۴- شیوه تبیین نظام اخلاقی    ۲۳
۲-۱-۴-۱- نظام اخلاق اسلامی،غایت‌گرا یا وظیفه‌گرا؟    ۲۳
۲-۱-۴-۲- نظام اخلاقی اسلام عقلانی است یا وحیانی؟    ۲۴
۲-۱-۴-۳- تفاوت نظام اخلاقی اسلام با دیگر نظام‌ها    ۲۴
۲-۱-۴-۴- غایت نظام اخلاقی اسلام    ۲۵
۲-۱-۵- تفاوت اخلاق و حقوق    ۲۵
۲-۱-۶- ارتباط دین و اخلاق    ۲۶
۲-۱-۶-۱- نظریه تباین    ۲۷
۲-۱-۶-۲- نظریه اتحاد    ۲۷
۲-۱-۶-۳- نظریه تعامل    ۲۸
۲-۱-۶-۳-۱- نیازمندی‌های دین به اخلاق    ۲۸
۲-۱-۶-۳-۲- وابستگی‌های اخلاق به دین    ۲۹
بخش دوم:مبانی اخلاق اسلامی    ۳۰
۲-۲-۱- مبانی انسان شناسی    ۳۰
۲-۲-۱-۱- آفرینش دو بعدی انسان    ۳۱
۲-۲-۱-۲- فطرت    ۳۲
۲-۲-۱-۳- عقل    ۳۳
۲-۲-۱-۴- اختیار    ۳۴
۲-۲-۱-۵- اجتماعی بودن انسان    ۳۵
۲-۲-۲- مبانی ارزش شناسی    ۳۶
۲-۲-۲-۱- چیستی ارزش‌ها    ۳۶
۲-۲-۱-۱- ارزش اخلاقی    ۳۷
۲-۲-۲-۲- خاستگاه ارزش‌ها    ۳۷
۲-۲-۲-۳- نسبی یا مطلق بودن ارزش‌ها    ۳۸
۲-۲-۲-۴- معیار  فعل اخلاقی    ۳۹
۲-۲-۲-۴-۱- ارزش اجتماعی    ۳۹
۲-۲-۲-۴-۲- نظریه عاطفی    ۳۹
۲-۲-۲-۴-۳- نظریه اراده    ۳۹
۲-۲-۲-۴-۴- نظریه وجدانی    ۳۹
۲-۲-۲-۴-۵- نظریه زیبایی    ۴۰
۲-۲-۲-۴-۶- نظریه پرستش    ۴۰
۲-۲-۴- مبنای اخلاقی بودن رفتار    ۴۰
بخش سوم: تاریخچه اخلاق حرفه‌ای    ۴۲
۲-۳-۱- اخلاق حرفه‌ای در ایران باستان    ۴۲
۲-۳-۱-۱- آموزه‌های اخلاقی در مدیریت کوروش    ۴۳
۲-۳-۲- دوران اسلام وتمدن اسلامی    ۴۵
۲-۳-۲-۱- شاخصهای رفتاری جوانمردی سازمانی    ۴۶
۲-۳-۳- تاریخچه اخلاق کاری در غرب    ۴۷
۲-۳-۴- مکاتب و نظریه‌های اخلاق حرفه‌ای    ۴۸
۲-۳-۴-۱-مکتب سود انگاری    ۴۹
۲-۳-۴-۲- مکتب تکلیف‌گرایی    ۴۹
۲-۳-۴-۳- مکتب عدالت توزیعی    ۵۰
۲-۳-۴-۴- مکتب آزادی فردی    ۵۱
بخش چهارم: حیطه‌های علم اخلاق در مطالعات مدیریت و سازمان    ۵۲
۲-۴-۱- اخلاق شغلی(اخلاق کار)    ۵۲
۲-۴-۲- اخلاق حرفه‌ای    ۵۲
۲-۴-۳- اخلاق سازمانی    ۵۳
۲-۴-۴- اخلاق کسب و کار    ۵۴
۲-۴-۵- اخلاق مدیریت    ۵۵
۲-۴-۶- نقش راهبردی اخلاق حرفه‌ای در سازمان و مدیریت    ۵۵
۲-۴-۷- تحویلی نگری در اخلاق حرفه‌ای    ۵۶
۲-۴-۸- ضرورت اخلاق حرفه‌ای برای مدیران    ۵۷
۲-۴-۸-۱- ضرورت اخلاق برای مدیران آموزشی    ۵۹
۲-۴-۹- قدرت برتر اخلاقی و مصادیق آن    ۶۱
۲-۴-۹-۱- تقوا و پرهیزگاری    ۶۱
۲-۴-۹-۲- رفق و مدارا    ۶۱
۲-۴-۹-۲-۱- آثار و پیامدهای رفق و مدارا    ۶۲
۲-۴-۹-۲-۲- رفق و مدارا،‌یا شدت و تندی؟    ۶۳
۲-۴-۹-۳- الفت و محبت    ۶۴
۲-۴-۹-۴- دفع بدی با خوبی    ۶۴
۲-۴-۹-۵- سعه‌ی صدر    ۶۵
۲-۴-۹-۵-۱- عوامل سعه‌ی صدر    ۶۶
۲-۴-۱۰- بستر شکل گیری اخلاق حرفه‌ای مدیران و پایداری آن    ۶۷
۲-۴-۱۰-۱- شایسته سالاری و اهلیت‌گرایی    ۶۷
۲-۴-۱۰-۱-۱- نیروی شایسته از منظر نهج البلاغه    ۶۸
۲-۴-۱۰-۲- علاقه‌مندی شخصی    ۶۸
۲-۴-۱۰-۳- قانون‌گرایی    ۶۹
۲-۴-۱۰-۴- تامین مالی    ۶۹
۲-۴-۱۰-۵- امنیت شغلی    ۶۹
۲-۴-۱۰-۶- نظارت    ۶۹
۲-۴-۱۰-۷- ارزشیابی وقدردانی    ۷۰
۲-۴-۱۱- اصول اخلاق حرفه‌ای از منظر نهج البلاغه    ۷۰
۲-۴-۱۱-۱- اصل مسئولیت‌پذیری    ۷۰
۲-۴-۱۱-۲- اصل خدمتگزاری    ۷۰
۲-۴-۱۱-۳- اصل امانت‌داری    ۷۱
۲-۴-۱۱-۴- اصل انضباط کاری    ۷۱
۲-۴-۱۱-۵- اصل پیگیری    ۷۱
۲-۴-۱۱-۶- اصل رفق‌ورزی    ۷۲
۲-۴-۱۱-۷- اصل نفی خودکامگی    ۷۲
۲-۴-۱۲- اصول اخلاق رهبری نورث هاوس    ۷۲
۲-۴-۱۳- آموزه‌های اخلاقی و مدیریتی سعدی    ۷۳
بخش پنجم: مدل‌های موجود در حوزه مطالعات اخلاق مدیریت    ۷۸
۲-۵-۱- مدیریت مبتنی بر رشد از دیدگاه قرآن    ۷۸
۲-۵-۲- مدیریت رحمانی درقرآن    ۷۹
۲-۵-۳- دومدل مدیریت اخلاق‌گرا مبتنی بر مفاهیم دعای عرفه و دعای مکارم الاخلاق    ۸۰
۲-۵-۵- مدل اخلاق کسب و کار کولینز    ۸۲
۲-۵-۶- مدل تحلیل دوراهی اخلاقی (تصمیم‌گیری اخلاقی) نقش محور    ۸۳
تحلیل مدل    ۸۳
۲-۵-۷- مدل تحلیل رابطه‌ی ارزش‌های اخلاقی سازمان و رفتار اخلاقی کارکنان    ۸۴
تحلیل مدل    ۸۴
۲-۵-۸- مدل تصمیم‌گیری اخلاقی جونز    ۸۵
بخش ششم: پیشینه تحقیقات داخلی  و بین المللی    ۸۸
۲-۶-۱- تحقیقات داخلی    ۸۸
۲-۶-۲- تحقیقات خارجی    ۹۳
۲-۷- جمع بندی و چهارچوب نظری تحقیق    ۱۰۰

فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱- مراحل انجام تحقیق    ۱۰۳
۳-۲-روش تحقیق    ۱۰۶
۳-۳- نظریه داده بنیان یا نظریه برخاسته از داده ها    ۱۰۹
۳-۴-جامعه و نمونه آماری تحقیق    ۱۰۹
۳-۴-۱-جامعه و نمونه آماری بخش کیفی تحقیق(برای تدوین مدل نظریه داده بنیاد):    ۱۱۰
۳-۴-۲-جامعه ونمونه آماری بخش کمی(روش دلفی یا پنل خبرگان)    ۱۱۱
۳-۴-۳-جامعه و نمونه آماری بخش کمی (تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل مسیر) تحقیق:    ۱۱۳
۳-۵-ابزار گردآوری داده ها    ۱۱۳
۳-۵-۱-ابزار گردآوری داده ها در بخش کیفی    ۱۱۴
۳-۵-۲-ابزار گردآوری داده ها در بخش کمی    ۱۱۵
۳-۶-روایی و پایایی ابزارهای پژوهش    ۱۱۵
۳-۶-۱-پایایی (قابلیت اعتماد) ابزار کیفی(مصاحبه)    ۱۱۵
۳-۶-۱-۱-محاسبه پایایی بازآزمون    ۱۱۶
۳-۶-۱-۲-محاسبه پایایی بین دو کُدگذار    ۱۱۷
۳-۶-۲-بررسی  روایی و پایایی ابزار اندازه گیری در اجرای اولیه    ۱۱۸
۳-۷-روش تحلیل داده ها    ۱۲۰
۳-۷-۱-تحلیل داده ها در بخش کیفی    ۱۲۰
۳-۷-۲-روش تحلیل داده ها در بخش کمی    ۱۲۵
۳-۷-۲-۱-تحلیل عاملی تاییدی    ۱۲۵
۳-۷-۲-۲-تحلیل مسیر    ۱۲۶
۳-۷-۲-۳-شاخصهای برازش در مدل تحلیل مسیر    ۱۲۷

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها  یافته های پژوهش
۴-۱- یافته های توصیفی    ۱۳۱
۴-۱-۱-توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب جنس    ۱۳۱
۴-۱-۲- توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب تحصیلات    ۱۳۲
۴-۱-۳- توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب سابقه کار    ۱۳۳*
۴-۱-۴-جدول فراوانی تخصص های مدیران    ۱۳۴
۴-۲- یافته های استنباطی    ۱۳۴
۴-۲-۱- روش کیفی    ۱۳۴
۴-۲-۲-روش تجزیه وتحلیل داده ها    ۱۳۵
۴-۲-۳-مدل نظری    ۱۵۱
۴-۳- نتایح تحلیل دلفی    ۱۵۲
۴-۴- تحلیل عاملی تاییدی    ۱۵۴
۴-۴-۱- تحلیل عاملی تأییدی مرتبه دوم    ۱۵۵
۴-۴-۱-۱- تحلیل عاملی تأییدی تخصص فردی    ۱۵۵
۴-۴-۱-۲- تحلیل عاملی تأییدی نگرشها    ۱۵۷
۴-۴-۱-۳- تحلیل عاملی تأییدی ویژگی های فردی    ۱۵۹
۴-۴-۱-۴- تحلیل عاملی تأییدی ویژگی های سازمانی    ۱۶۱
۴-۴-۱-۵- تحلیل عاملی تأییدی محدودیت ها    ۱۶۲
۴-۴-۱-۶- تحلیل عاملی تأییدی شرایط محیطی    ۱۶۳
۴-۴-۱-۷- تحلیل عاملی تأییدی خرد    ۱۶۵
۴-۴-۱-۸- تحلیل عاملی تأییدی راهبردهای کلان    ۱۶۷
۴-۴-۱-۹- تحلیل عاملی تأییدی ارتقای افراد    ۱۶۹
۴-۴-۱-۱۰- تحلیل عاملی تأییدی پیامدهای محیطی    ۱۷۰
۴-۴-۱-۱۱-تحلیل عاملی تأییدی رفتارهای اخلاقی    ۱۷۲
۴-۴-۱-۱۲- تحلیل عاملی تأییدی عملکرد اخلاقی    ۱۷۴
۴-۴-۲- شاخصهای توصیفی متغیرهای پژوهش    ۱۷۶
۴-۴-۲-۱- ضریب همبستگی بین متغیرها    ۱۷۶

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- گزارش روش کیفی (نظریه داده بنیاد)    ۱۸۳
۵-۲- گزارش کمی(نتایج تحلیل مسیر)    ۱۸۷
۵-۳-نتیجه گیری    ۱۹۴
۵-۴-نوآوری های تحقیق    ۱۹۷
۵-۵-محدودیت‌های تحقیق    ۱۹۷
۵-۶-پیشنهادات تحقیق    ۱۹۸
۵-۶-۱-پیشنهادات کاربردی    ۱۹۸
۵-۶-۲-پیشنهادات پژوهشی    ۱۹۸
منابع    ۲۰۰
پیوستها ………………………۲۱۴

فهرست جداول

جدول ۲-۱- شاخص‌های رفتاری برای جوانمردی سازمانی    ۴۶
جدول ۲-۲- آموزه‌های اخلاقی و مدیریتی سعدی    ۷۳
جدول ۳-۱-ویژگیهای نمونۀانتخاب شده درقسمت کیفی پژوهش    ۱۱۱
جدول ۳-۲- ویژگیهای اعضای پنل دلفی    ۱۱۳
جدول ۳-۳- محاسبه پایایی باز آزمون    ۱۱۶
جدول ۳-۴- محاسبه پایایی بین دوکُدگذار    ۱۱۷
جدول ۳-۵- نتایج آلفای کرونباخ    ۱۱۹
جدول ۴-۱ توزیع فراوانی برحسب جنسیت    ۱۳۱
جدول ۴-۲- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سن    ۱۳۲
جدول ۴-۳- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تحصیلات    ۱۳۳
جدول ۴-۴- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سابقه کار    ۱۳۳
جدول ۴-۵- جدول فراوانی توزیع تخصص پاسخگویان    ۱۳۴
جدول ۴-۶- مقوله ها وزیرمقوله های به دست امده ازتحلیل کیفی مصاحبه ها    ۱۳۷
جدول ۴-۷- بارهای عاملی مولفه های هزینه های بالاسری    ۱۵۶
جدول ۴-۸- شاخص های برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    ۱۵۶
جدول ۴-۹- بارهای عاملی مولفه های نگرش    ۱۵۸
جدول ۴-۱۰- شاخصه ای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    ۱۵۸
جدول ۴-۱۱- بارهای عاملی مولفه های ویژگیهای فردی    ۱۶۰
جدول ۴-۱۲- شاخص های برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    ۱۶۰
جدول ۴-۱۳- بارهای عاملی سؤالات ویژگیهای سازمانی    ۱۶۱
جدول ۴-۱۴- بارهای عاملی مولفه های محدودیتها    ۱۶۳
جدول ۴-۱۵- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    ۱۶۳
جدول ۴-۱۶- بارهای عاملی مولفه های هزینه های بالاسری    ۱۶۵
جدول ۴-۱۷- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    ۱۶۵
جدول ۴-۱۸- بارهای عاملی مولفه های خرد    ۱۶۷
جدول ۴-۱۹- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    ۱۶۷
جدول ۴-۲۰- بارهای عاملی سؤالات کلان    ۱۶۸
جدول ۴-۲۱- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    ۱۶۸
جدول ۴-۲۲- بارهای عاملی مولفه های ارتقای افراد    ۱۷۰
جدول ۴-۲۳- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    ۱۷۰
جدول ۴-۲۴- بارهای عاملی مولفه های هزینه های بالاسری    ۱۷۱
جدول ۴-۲۵- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    ۱۷۲
جدول ۴-۲۶- بارهای عاملی مولفه های رفتارهای اخلاقی    ۱۷۳
جدول ۴-۲۷- شاخص های برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    ۱۷۳
جدول ۴-۲۸- بارهای عاملی مولفه های عملکرد اخلاقی    ۱۷۵
جدول ۴-۲۹- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    ۱۷۵
جدول ۴-۳۰- شاخص‌های توصیفی متغیرهای پژوهش    ۱۷۶
جدول ۴-۳۱- ماتریس همبستگی سازه های پژوهش    ۱۷۶
جدول ۴-۳۲- نتایج مدل آزمون شده    ۱۷۹
جدول ۴-۳۳-مشخصه‌های برازندگی مدل برازش شده    ۱۸۱

فهرست شکل‌ها

شکل ۲-۱- مدل مدیریت اخلاق‌گرامبتنی برمفاهیم دعای عرفه    ۸۰
شکل ۲-۲- اخلاق کسب وکارکولینز    ۸۲
شکل۲-۳- مدل تحلیلی دوراهی اخلاقی (تصمیم‌گیری اخلاقی) نقش محور    ۸۳
شکل ۳-۱- فرایندتحقیق    ۱۰۴
شکل ۳-۲- فرآیندپژوهش با استفاده ازطرح آمیخته اکتشافی    ۱۰۸
شکل‏۳ ۳- فرآیندهای به هم وابسته جمع آوری،تنظیم وتحلیل داده ها    ۱۲۱
شکل‏۳ ۴- الگوی داده بنیان    ۱۲۳
شکل ۳-۵- الگوی بصری نظریه داده بنیان    ۱۲۴
شکل ۳-۶- الگوی معادلات ساختاری پژوهش    ۱۲۷
شکل ۴-۱- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت    ۱۳۲
شکل ۴-۲- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سن    ۱۳۲
شکل ۴-۳- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب تحصیلات    ۱۳۳
شکل ۴-۴- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سابقه کار    ۱۳۴
شکل ۴-۵- خلاصه مفاهیم، مقوله ها و زیرمقوله ها    ۱۴۱
شکل ۴-۶- مدل به دست آمده ازمصاحبه ها    ۱۵۳
شکل ۴-۷- مدل مفهومی پژوهش    ۱۵۴
شکل ۴-۸- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه تخصص فردی    ۱۵۵
شکل ۴-۹- ضرایب تی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه تخصص فردی    ۱۵۶
شکل ۴-۱۰- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه نگرشها    ۱۵۷
شکل ۴-۱۱- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه نگرشها    ۱۵۸
شکل ۴-۱۲- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه تخصص فردی    ۱۵۹
شکل ۴-۱۳- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ویژگیهای فردی    ۱۶۰
شکل ۴-۱۴- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ویژگیهای سازمانی    ۱۶۱
شکل ۴-۱۵- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ویژگیهای سازمانی    ۱۶۱
شکل ۴-۱۶- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه محدودیتها    ۱۶۲
شکل ۴-۱۷- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه محدودیتها    ۱۶۲
شکل ۴-۱۸- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه شرایط محیطی    ۱۶۴
شکل ۴-۱۹- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه شرایط محیطی    ۱۶۴
شکل ۴-۲۰- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه خرد    ۱۶۶
شکل ۴-۲۱- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه خرد    ۱۶۶
شکل ۴-۲۲- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه کلان    ۱۶۷
شکل ۴-۲۳- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه کلان    ۱۶۸
شکل ۴-۲۴- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ارتقای افراد    ۱۶۹
شکل ۴-۲۵- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ارتقای افراد    ۱۶۹
شکل ۴-۲۶- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه پیامدهای محیطی    ۱۷۱
شکل ۴-۲۷- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه پیامدهای محیطی    ۱۷۱
شکل ۴-۲۸- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه رفتارهای اخلاقی    ۱۷۲
شکل ۴-۲۹- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه رفتارهای اخلاقی    ۱۷۳
شکل ۴-۳۰- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه عملکرد اخلاقی    ۱۷۴
شکل ۴-۳۱- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه عملکرداخلاقی    ۱۷۵
شکل ۴-۳۲- مدل آزمون شده پژوهش    ۱۷۷
شکل ۴-۳۳- مدل آزمون شده پژوه ش بعد ازحذف مسیرمحدودیتها به راهبردکلان    ۱۷۸
شکل ۴-۳۴- ضرایب تی مدل آزمون شده پژوهش    ۱۷۸
شکل۵-۱- مقوله های اصلی و ارتباط بین آنها درالگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی بارویکرداسلامی–ایرانی    ۱۸۷
شکل ۵-۲- مدل مفهومی پژوهش    ۱۹۵

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: