مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله اثر سیاست بین المللی در كشور های در حال توسعه یافته نفت

ترجمه مقاله اثر سیاست بین المللی در كشور های در حال توسعه یافته نفت

دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل docx
حجم فایل 256 کیلو بایت
تعداد صفحات 7
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اثر سیاست بین المللی در كشور های در حال توسعه یافته نفت – 2014

the effects of international politics on oil exporting developing countries – 2014

چكیده :

سیاست بین المللی در تجارت نفت تأثیر می گذارد. اما آن چه كشورهای در حال توسعه صادر كننده نفت را بیشتر تحت تأثیر قرار می دهد. ما یك مجموعه داده در سطح شركت برای تمام شركت های وارد كننده نفت از سال 1986 تا 2008 را مورد بررسی قرار داده و به بررسی تغییر در مباحث سیاسی بین ایلات متحده و شركت های تجاری پرداخته ایم. كه توسط اختلاف در الگوهای رأی مجمع عمومی سازمان ملل بوجود آمده است. مطابق با شواهد كلان قبلی ما برای اولین بار نشان دادیم. كه شركتهای فردی وارد كننده نفت حتی پس از كنترل هیچ گونه ناهمگونی در آنها مشاهده نشده است. ما حدس می زنیم كه الگوی سیاسی واردات نفت از این شركتهای فردی از نوع دور نگهدارنده خطرات سیاسی است. به این دلیل كه تجارت نفت اغلب با سرمایه گذاری خارجی همراه است تا حدی كه كشورهای درحال توسعه این خطرات را به دلیل بالا بودن نهاد های ضعیف تر باید اثرات سیاسی را در تجارت نفت مورد توجه بیشتری قرار دهند. تصمیم گیری برای واردات نفت در واقع زمانی اتفاق می افتد كه شركتهای وارد كننده نفت در كشورهای در حال توسعه در كوتاه مدت بتوانند نتیجه بگیرند. نتایج به ما نشان می دهد، كه سیاست بین الملل می تواند به واردات نفت تأثیر گذاشته از این رو توسعه بلند مدت در جهان در حال توسعه را تحت تأثیر قراردهد.

كلمات كلیدی : سیاست بین المللی – وادرات مبتنی بر (FDI) ریسك كردن امنیت انرژی

1- مقدمه

سرمایه گذاری نفتی توسط شركتهای توسط شركتهای چند ملیتی یكی از قدیم ترین اشكال سرمایه گذاری خارجی( (FDI در جهان در حال توسعه است. هنگامی كه تجارت بین المللی در روی نفت خام نسبت به دیگر كالاها بیشتر است. صادرات نفت از كشورهای در حال توسعه دارای منافع خاص می باشد، تا حدودی به دلیل وابستگی سنگین صادرات كالا به این موضوع صرفه جویی ملی در این كشورهای در حال توسعه به نظر می رسد. به شدت در ارتباط با تقاضای خارجی برای نفت است. علاوه بر این زمانیكه نفت در كشورهای در حال توسعه در انحصار دولت باشد. درآمد نفت یك منبع درآمد بزرگ برای دولت بوده و از این رو نوسان در صادرات نفت اثرات مستقیم بر روی سرمایه گذاری دولت و همچنین هزینه ها رفاه و تامین اجتماعی را در این كشورها در پی خواهد داشت. در این مقاله ما یك منبع خاص در عدم قطعیت را كه نفت را تحت تاثیر قرار می دهد. یعنی خطر ابتلا به سیاستهای بین المللی را مورد بررسی قرار می دهد. از آنجا كه چرچیل اولین بار واژه امنیت بین المللی انرژی را در جهان صنعتی تعریف كرد. این باور توجیه بسیار پیشرفته ای را برای اقتصاد ناشی از توسعه سیاست نفتی در خارج از كشور برای صاحبان سهام بوجود آورد. تحقیقات در الگوی واردات تأیید كرد. كه سیاستهای بین المللی تأثیر مشخصی بر تجارت نفت دارد. به طورخاص شواهد نشان می دهد برخلاف بسیار دیگر معماها كشورهای بزرگ با قدرت سرمایه گذاری بالا در خارج از كشور بطور قابل توجهی به دور از دشمنان سیاسی خود بر روی نفت سرمایه گذاری می كند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: