مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله مسکن و بازسازی | مشکلات و راه حلها

ترجمه مقاله مسکن و بازسازی | مشکلات و راه حلها

دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل docx
حجم فایل 981 کیلو بایت
تعداد صفحات 18
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مسکن و بازسازی : مشکلات و راه حلها

Review
National Institute Economic

سیاست مساحت مسکن به طور سنتی بسیار خاص بوده و با تمرکز بر ارائه خانه های مقرون به صرفه مناسب و معقول است. در حال حاضر مسکن به عنوان یک عامل اصلی در حل مشکلات گسترده تر محرومیت های اجتماعی می باشد. و همچنین به عنوان بخش مهمی در راه حل نه تنها با افزایش کیفیت مسکن بلکه بخش مهمی در راه حل نه تنها با افزایش کیفیت مسکن بلکه بطور گسترده ای در راستای تاثیر و بازسازی و حتی آرایش شهری است. مقاله زیر بررسی طیف وسیعی از پژوهش ها را بر نقش مسکن ایفا می کند که با تمرکز برمشکلات محرومیت و نحوه بازار مسکن در رابطه با اشتغال و بازسازی سیاست های و پیامدهایی که این نتایج در مورد چگونگی سیاست های منطقه ای دارد ارزیابی می کند.

مقدمه :

مسکن منبع مشکلات فعلی

سیاست مسکن به طور سنتی تمرکز ارائه یک خانه مناسب و معقول برای هر خانواده و با یک قیمت مناسب می باشد. که در آن خانه مناسب و معقول از نظر ویژگیهای فیزیکی خانه و فضای آن تعریف شده است. ( سازمان حمایت محیط زیست 1977-1971) سیاست متمرکز بر ارائه مسکن به اندازه کافی بوده و در پرداخت یارانه به مسکن به طوری که خانواده های کم درامد قادر به دست یابی به استانداردهای کافی باشد. پرداخته است از سازنده خانه انتظار می رود. که به ارائه خانه ای مناسب و معقول پرداخته و فرض می شود که چنین خانه ای برای مستاجر قابل قبول باشد. به طور عمده در مناطق بزرگ درون شهری بخش مهمی از سیاست مسکن از سال 1960-1950) بوده است . خانه های با ارتفاع بالا بین 800000 متر به خانه های با حجم های پایین تر تبدیل شد. اما اغلب بلند مرتبه بوده و در همان مناطق وجود داشته است و همچنین در حاشیه مناطق شهرها و همچنین در توسعه شهرهای جدید به کار رفت یکی از نتایج این رویکرد این بود که گاهی اهمیت مسکن در اقتصاد مناطق شهری مرکزی اتفاق بیفتد در حالی که در همان زمان تولید اغلب با خدمات محدود جامعه روبرو بود. این سیاست همراه با این واقعیت بود که خانه ساخته شده رونق مسکن را در اجتماع بوجود می آورد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: