مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود طراحی و محاسبه شاخص های اندازه گیری بهره وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع 37 ص

دسته بندی :مدیریت مدیریت 9

دانلود طراحی و محاسبه شاخص های اندازه گیری بهره وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع 37 ص تحقیق طراحی و محاسبه شاخص های اندازه گیری بهره وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع 37 ص مقاله طراحی و محاسبه شاخص های اندازه گیری بهره وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع 37 ص طراحی و محاسبه شاخص های اندازه گیری بهره وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع 37 ص

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات 36
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 36 صفحه

طراحی و محاسبه شاخص های اندازه گیری بهره وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع مقدمه : بهره وری اگرچه از دیرباز برای انسانها آشنا بوده است، لیكن مطالعات مرسوم و علمی درخصوص بهره وری مربوط به گذشته نزدیك می باشد.
هرچند اولین تلاش علمی در جهت معرفی بهره وری از قرن 18 توسط آدام اسمیت در كتاب ثروت ملل آغاز شد و بهره وری را تقسیم كار برای افزایش كارآیی نام برد، لیكن امروزه بهره وری از یك سنجش صرفاً كمی و داشتن یك معیار یا محك جلوتر رفته و به یك فرهنگ عمومی تبدیل شده است.
در حال حاضر تعاریف مختلفی برای بهره وری ارائه شده است.
ازجمله اینكه Clque «كلاگ» معتقد است سطح بالای زندگی مرهون بهره وری بالای اقتصاد است و Goldner (گلدنر) و Stenier (اشتانیر) كه تحقق دستمزد بیشتر و ساعات كار كمتر را حاصل افزایش سطح بهره وری می دانند.
Jan forestide كاهش قیمت فروش و افزایش قدرت خرید و ارتقاء سطح زندگی و تسریع در پیشرفت اجتماعی را از اهداف بهره وری می داند و كارل ماركس لنین معتقد است كه بهره وری كار اساسی ترین ابزار برای پیروزی مستقیم اجتماعی اشتراكی می باشد.
در یك نگاه كلی بهره وری كلید اصلی خوشبختی و رفاه در نحوه كار و بازدهی واحدهای تولیدی و خدماتی بوده و ارزش افزوده بدست آمده از كالاها و محصولات می بایست نسبت به ارزش كل منابع مصرفی فزونی داشته باشد.
نقش مدیریت و سیاستگزاری مناسب در افزایش بهره وری علیرغم تغییر و تحولات درونی افراد بسیار حیاتی و مؤثر می باشد به گونه ای كه مدیریت علمی علاوه بر ترویج تفكر بهره وری در سیستم با راهكارهای مفید و منظم تمامی منابع را برای حداكثر ارزش افزوده بكار می گیرد.
رشد اقتصادی و توسعه كشورها نیز ارتباط مستقیم با وضعیت بهره وری دارد به گونه ای كه افزایش شاخص تولید ناخالص ملی كه شرط لازم برای بهره وری از یك زندگی با كیفیت بهتر و بالاتر است تنها در صورت افزایش میزان دستاوردهای اقتصادی حاصل می شود.
ملتهای ثروتمند ملتهایی هستند كه بهره ور باشند وبا استفاده از تكنولوژی روزآمد از نهاده های خود به نحو مؤثری استفاده نمایند.
در این مطالعه گام اول در بهره وری یعنی مبانی تئوریك بهره وری و متدولوژی سنجش و اندازه گیری بهره وری مورد بررسی قرار گرفته و روشهای اندازه گیری اثربخشی و كارآیی نیز از محورهای عمده فعالیت می باشند.
روش اجرا : طرح در طی 3 مرحله به اجرا درمی آید كه عبارتند از : بررسی و تبیین اهداف و استراتژی ها و مأموریت و وظایف حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع با بهره‌گیری از دو منبع برنامه سوم توسعه اقتصادی اجتماعی فرهنگی كشور و اهداف و شرح وظایف و مأموریت های سازمانی معاونت مذكور در این راستا فعالیتهایی از جمله متون قانونی بررسی و احصاء برنامه های مستقیم و غیرمستقیم مرتبط با حوزه معاونت و بررسی ساختار و حیطه وظایف و برنامه های كلان وزارت بهداشت و معاونت توسعه صورت می گیرد.
بررسی مبانی تئوریك اندازه گیری بهره وری و معرفی شاخص های اندازه گیری بهره وری با استفاده از شناسایی شاخص های سنجش بهره وری (كارآیی و اثربخشی) در حوزه معاونت توسعه در این ارتباط فعالیتهایی ازجمله مطالعه كتب حاوی الگوها و روشهای اندازه گیری بهره وری و شاخص های آن، بررسی شاخصهای پیشنهادی سازمان مدیریت و

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: