مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شبكه های احتمالی، روش مسیر بحرانی و نمودار گانت

دسته بندی :ریاضی مدیریت 29

قبل ار تلاش جهت استفاده از این ابزار (Pert، CPM و Gantt) اطاعات پروژه باید از طریق معینی جمع آوری شده باشند لذا لازم است یك توضیح پایه ای و اساسی در مورد قدم های ارتباطی ابتدایی كار داده شود

دسته بندی ریاضی
فرمت فایل doc
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات 21
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

شبكه های احتمالی، روش مسیر بحرانی و نمودار گانت

نمودار گانت
قبل ار تلاش جهت استفاده از این ابزار (Pert، CPM و Gantt) اطاعات پروژه باید از طریق معینی جمع آوری شده باشند. لذا لازم است یك توضیح پایه ای و اساسی در مورد قدم های ارتباطی ابتدایی كار داده شود.
فرایند طراحی یك پروژه شامل مراحل زیر است:
1-مشخص كردن تاریخ روش و شیوه های اجرای پروژه و طول عمر استفاده از پروژه.
2-مشخص كردن حوزه و میزان وسعت پروژه در دوره و مرحلة انتخاب شدة روش اجرای پروژه و طول عمر پروژه
3-مشخص كردن با انتخاب روش هایی كه جهت مرور پروژه مورد استفاده قرار می گیرند.
4-مشخص كردن و از پیش تعیین كردن نقاط عطف یا تاریخ های بحرانی پروژه كه باید به آنها پرداخت و رسیدگی كرد.
5-لیست كردن فعالیتها، با دورة پروژه، در رابطه با اینكه هركدام از آنها باید سر موقع به پایان رسند.
6-برآورده كردن تعداد پرسنل لازم برای به پایان رساندن هر فعالیت
7-برآورد كردن پرسنل آماده به كار جهت به پایان رسانیدن هر فعالیت
8-مشخص كردن سطح مهارت مورد نیاز جهت تشكیل دادن هر فعالیت.
9-مشخص كردن وابستگی ها و پیش نیازی های هر پروژه.
-كدام فعالیت ها می توانند بطور موازی و هم زمان انجام شوند؟
-شروع كدام فعالیتها مستلزم تكمیل فعالیتهای دیگر است:
10-نقاط كنترلی و نقاط بازدید و مورد مرور پروژه
11-تشكیل دادن برآورد هزینة اجرای پروژه و تحلیل هزینه – منافع.
توسعة طرح یك پروژه مستلزم داشتن دقت بالا و درك جزئیات همة فعالیتهایی است كه شامل می شودو مقدار زمانی كه برای مدت زمان طول انجام هر فعالیت تخمین زده است، وابستگی های میان این فعالیتها، و توالی زمانی كه این فعالیتها باید به اجرا درایند به علاوه، آماده بودن منابع باید مشخص گردد تا هر فعالیت با مجموعه فعالیتها جهت اختصاص به كار گرفته شود.
یك روش مورد استفاده برای توسعه لیست فعالیتها، خلق كردن چیزی است كه به تجزیة ساختار كار معروف است.

یك تعریف:
تفكیك ساختار (WBS): یك انحلال و متلاشی كردن سلسله مراتب و یا تجزیة یك پروژه یا فعالیت اصلی به مراحل متوالی است كه در آن هر مرحله یك تجزیه كاملتر از قبلی است. در شكل نهایی یك WSB در ساختار و چیدمان بسیار شبیه طرح اصلی است. هر مورد در یك مرحلة خاص از WBS متوالیاً شماره گذاری شده است (برای مثال: 10 و 10 و 30 و 40 و 50) هر مورد در مرحلة بعدی در طی شمارة منشاء اصلی خود شماره گذاری شده است. (برای مثال 1/10 و 2/10 و 3/10 و 4/10) WBS ممكن است در شكل یك دیاگرام كشیده شود. (چنانچه ابزارهای خودكار آماده باشند.) یا در یك نمودار شبیه كشیدن یك طرح.
WBS با دو فعالیت رو یهم رفته شروع می شود كه نمایندة كلیت كارهایی هستند كه پروژه را تشكیل می دهند. این نام طرح پروژه WBS می شود. استفاده از روش كار یا طول عمر مسیستم (تحلیل، طراحی و اسباب تكمیل) بعنوان یك راهنما قدم می گذارد پروژه به قدم های اصلی اش تقسیم شده است. اولین مرحلة پروژه وارد كردن اطلاعات است. مرحلة دوم اصلی تحلیلی است كه پیرو طراحی، ترسیم، تست كردن، تكمیل و پیگیری دقیق انجام وظایف است. هركدام از این مراحل باید به مرحلة بعدی جزئیاتش شكسته شوند و هركدام از آنها، بازهم به مراحل كاملتر جزئیات، تا به یك فعالیت قابل مدیریت برسد. اولین WBS برای طول عمر پروژه به این صورت خواهد بود.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: