مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار ۷۱ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار ۷۱ صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۷۰
حجم ۲۹۸ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی حسابداری

توضیحات کامل

نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار بصورت جامع و کامل می باشد. نقدشوندگی بازار عبارت است از قابلیت تبدیل به نقد شدن آسان، سریع و کم هزینه یک قلم دارایی مالی از طریق خرید و فروش بدون اینکه منجر به تغییر معنی دار قیمت آن در بازار شود. (آمیهود، ۲۰۰۶) همچنین، لیو (۲۰۰۶)  نقدشوندگی را توانایی معامله دارایی در مقادیر زیاد، با سرعت بالا، با هزینه پایین و با تأثیر قیمتی اندک تعریف کرده است.

 

 

 

بازارهای سرمایه به منظور تخصیص بهینه منابع  و در نتیجه افزایش رفاه جامعه ایجاد شده اند . ویژگی های اصلی بازارهای مالی جهت تحقق این هدف شامل ۱- حضور موسساتی که قدرت جلوگیری از تقلب و سوء استفاده را داشته باشند ۲- وجود ابزارهای مالی متعدد و متنوع که بازار و توزیع ریسک را تکمیل کند و۳- بازاری که بتوان در آن دارایی ها را در کمترین زمان و هزینه ممکن معامله کرد می باشد.بنابراین یکی از اصلی ترین کارکردهای بازار سرمایه،تأمین نقدشوندگی است . تئوری های جدید پیش بینی می کنند که هم میزان نقدشوندگی و هم ریسک نقدشوندگی در بازار قیمت گذاری می گردد (اگاروال ،۲۰۰۸: ۱۸۹)   .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب 
۱-۶تعریف مفهومی نقدشوندگی بازار ۴
۱-۷ تعریف عملیاتی نقدشوندگی بازار ۴
فصل دوم: ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق
۲- ۱ مقدمه    11
۲-۲ تعریف نقدشوندگی    11
۲-۳ دلایل اهمیت نقدشوندگی    13
۲-۳-۱ اهمیت نقدشوندگی در رشدو توسعه بازار    14
۲-۳-۲ نقدشوندگی معیاری برای ارزیابی ریسک    15
۲-۳-۳ تاثیر نقدشوندگی بر هزینه سرمایه    15
۲-۳-۴ نقدشوندگی عامل بهبود عملکرد شرکتها و کل اقتصاد    16
۲-۳-۵ نقدشوندگی اوراق بهادار عامل مورد توجه در مدیریت سبد    16
۲-۳-۶ تاثیر نقدشوندگی بازار بر بازده سهام    17
۲-۳-۷ کاربرد نقدشوندگی در قیمت گذاری دارایی ها    17
۲-۳-۸ تاثیر نقدشوندگی در نوآوری های توسعه ای بازار سرمایه    18
۲-۴  معیارهای متداول سنجش نقدشوندگی    19
۲-۵ اقدامات لازم جهت افزایش نقدشوندگی بازار    21
 2-6 مفهوم جهش برای نقدشوندگی     22
۲-۷ شاخص های اندازه گیری نقدشوندگی    22
۲-۸ میزان سهام شناور آزاد    26
۲- ۹ ریسک نقدشوندگی    31
۲-۱۰ بازده سهام    33
۲-۱۱ بازده تحقق یافته در مقابل بازده مورد انتظار     34
۲-۱۱-۱ بازده تحقق یافته    34
۲-۱۱-۲ بازده مورد انتظار    34
۲-۱۲ اجزای بازده    34
۲-۱۲-۱ سود دریافتی    34
۲-۱۲-۲ سود (زیان) سرمایه    35
۲-۱۳ بازده غیرعادی سهام    36
۲-۱۴ ریسک    39
۲-۱۴-۱ اندازه گیری ریسک    40
۲-۱۴-۲ منابع ریسک    40
۲-۱۵ انواع ریسک    42
۲-۱۵-۱رابطه ریسک وبازده     42
۲-۱۶ مجموعه سرمایه گذاری    43
۲-۱۷ ریسک مجموعه سرمایه گذاری    43
۲-۱۸ تئوری پرتفولیو    44
۲-۱۹ پیشینه تحقیق    45
۲-۱۹-۱ تحقیقات خارجی    45
۲-۱۹-۲ تحقیقات داخلی    48
۲-۲۰ خلاصه فصل     50
منابع:
منابع فارسی    
منابع لاتین    


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: