مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی

مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 242 کیلو بایت
تعداد صفحات 79
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………… 14

قسمت اول : تسهیم دانش ……………………………………………………………………………………………………………….. 15

2-1 دانش و انواع آن ……………………………………………………………………………………………………………………….. 15

2-2 مدیریت دانش……………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-3 مفهوم تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………… 19

2-4 مدل های تسهیم دانش……………………………………………………………………………………………………………… 21

2-4-1 مدل عمل منطقی………………………………………………………………………………………………………………….. 22

2-4-2 مدل رفتار برنامه ریزی شده……………………………………………………………………………………………………. 23

2-4-3 مدل تسهیم دانش هندریکس………………………………………………………………………………………………… 24

2-4-4 مدل تسهیم دانش یانگ و هولدن…………………………………………………………………………………………… 24

2-4-5 مدل تسهیم دانش لی و الهوامد…………………………………………………………………………………………….. 26

2-4-6 مدل تسهیم دانش واندن هوف و وان وینن…………………………………………………………………………….. 27

2-5 مؤلفه های کلیدی تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………. 28

2-6 موانع تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………….. 29

2-7 اهمیت تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………. 32

2-8 تسهیم دانش در آموزش عالی…………………………………………………………………………………………………….. 33

قسمت دوم : قابلیت جذب دانش……………………………………………………………………………………………………… 35

2-9 مفهوم قابلیت جذب دانش…………………………………………………………………………………………………………. 35

2-10 انواع قابلیت جذب دانش………………………………………………………………………………………………………….. 36

2-10-1 قابلیت جذب بالقوه …………………………………………………………………………………………………………….. 36

2-10-2 قابلیت جذب بالفعل ……………………………………………………………………………………………………………. 37

2-10-3 قابلیت جذب مطلق ……………………………………………………………………………………………………………. 38

2-10-4 قابلیت جذب نسبی……………………………………………………………………………………………………………… 39

2-11 مدل های قابلیت جذب دانش………………………………………………………………………………………………….. 41

2-11-1 مدل قابلیت جذب دانش کوهن و لونیتال…………………………………………………………………………….. 41

2-11-2 مدل قابلیت جذب دانش زهرا و جرج ………………………………………………………………………………….. 42

2-11-3 مدل قابلیت جذب دانش منبیوا و همکاران…………………………………………………………………………… 43

2-11-4 مدل قابلیت جذب دانش لین و همکاران …………………………………………………………………………….. 44

2-11-5 مدل قابلیت جذب دانش تودوروا و داریسین ………………………………………………………………………. 45

2-12 مؤلفه های کلیدی قابلیت جذب دانش ……………………………………………………………………………………. 47

2-13 اهمیت قابلیت جذب دانش در نوآوری سازمان…………………………………………………………………………. 49

2-14 قابلیت جذب دانش و آموزش عالی…………………………………………………………………………………………… 50

قسمت سوم : بهبود کیفیت علمی …………………………………………………………………………………………………….. 53

2-15 مفهوم کیفیت………………………………………………………………………………………………………………………….. 53

2-16 کیفیت در آموزش عالی……………………………………………………………………………………………………………. 54

2-17 مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش عالی…………………………………………………………………………………….. 56

2-18 اعتباربخشی و تضمین کیفیت در آموزش عالی…………………………………………………………………………. 57

2-19 مدل های جدید اعتباربخشی در آموزش عالی…………………………………………………………………………… 58

2-19-1 برنامه بهبود کیفیت علمی (AQIP)……………………………………………………………………………………. 58

2-19-1-1 ارزشها و مؤلفه های برنامه بهبود کیفیت علمی………………………………………………………………… 60

2-19-1-2 محاسن برنامه بهبود کیفیت علمی…………………………………………………………………………………… 64

2-19-2 برنامه ارزیابی و ارتقاء کیفیت (PEAQ)………………………………………………………………………………. 66

2-19-2 مدل مسیر ………………………………………………………………………………………………………………………….. 68

2-20 ارتباط بین مدل کیفیت بالدریج و برنامه بهبود کیفیت علمی……………………………………………………. 70

2-21 یادگیری سازمانی و برنامه بهبود کیفیت علمی…………………………………………………………………………. 73

قسمت چهارم : ارتباط تسهیم دانش ، قابلیت جذب دانش و بهبود کیفیت علمی………………………………. 75

2-22 تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش…………………………………………………………………………………………. 75 2-23 رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی………………………………………………………………………………………….. 77

2-24 الگوی مفهومی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………… 77

قسمت پنجم : پژوهش های مرتبط با موضوع پژوهش ……………………………………………………………………….. 78

2-25 پژوهش های انجام شده در خارج……………………………………………………………………………………………… 79

2-26 پژوهش های انجام شده در ایران …………………………………………………………………………………………….. 81

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: