مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت مدیریت تفکر و برنامه ریزی راهبردی (استراتژیک)

دسته بندی :مدیریت مدیریت 18

این پاورپوینت در موردمدیریت تفکر و برنامه ریزی راهبردی در 140 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، مزایای مدیریت استراتژیك مدیریت تفکر و برنامه ریزی راهبردی ،استراتژیك،برنامه ریزی راهبردی،برنامه ریزی استراتژیک،مدیریت سازمانی،مدیریت تفکر ،مزایای مدیریت استراتژیك،مدیریت استراتژی ،مدیریت،سازمان،وو منابع می باشد

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 580 کیلو بایت
تعداد صفحات 140
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

این پاورپوینت در موردمدیریت تفکر و برنامه ریزی راهبردی در 140 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، مزایای مدیریت استراتژیك مدیریت تفکر و برنامه ریزی راهبردی ،استراتژیك،برنامه ریزی راهبردی،برنامه ریزی استراتژیک،مدیریت سازمانی،مدیریت تفکر ،مزایای مدیریت استراتژیك،مدیریت استراتژی ،مدیریت،سازمان،و…و منابع می باشد.

قسمتی از متن:

واژه استراتژی را كه از لغت یونانی استراتژیا گرفته شده و ابتدا در علوم نظامی مطرح شده است .(ریشه این لغت،كلمه استراتگوس به معنای فرمانده لشكری – كشوری است)
qاستراتژی یك برنامه واحد ، همه جانبه و تلفیقی است كه محاسن یا نقاط قوت اصلی سازمان را با عوامل و تغییرات محیط مربوط می سازد و به نحوی طراحی می شود كه با اجرای صحیح آن از دستیابی به اهداف اصلی سازمان اطمینان حاصل شود.

qمدیریت استراتژیك فرایندی است كه به وسیله آن مدیرانبرای ،دراز مدت،فعالیت های سازمانو اهدافرا تعیین كرده و استراتژی های نیل به ایناهداف را با توجه بهشرایط داخلی و خارجیطراحی و برنامه های عملی( عملیاتی )برای اجرای استراتژیها را انتخاب میكنند.
qمدیریت استراتژیك فرایندی پویا است .

qبرنامه ریزی استراتژیك نباید به عنوان یك تخصصمدیرانسطح بالاشمرده شود وتوسط برنامه ریزان حرفه ای انجام گرفته و سپس از طرف مدیرعامل تصویب و توسط مسئولان قسمتها به مورد اجرا گذاشته شود . بلكه استراتژی سازی و اجرای استراتژی وظیفه ای است كه شامل دخالت مدیران آن بخشهایی ازبیمارستانمیباشد كهانتظارمی رود نتایج استراتژیك در آنها حاصل شود.
q
qمحول كردن مسئولیت و اختیار طراحی استراتژی به كسانی كه در نهایت باید آن را عمل كرده و به كار گیرند ، سبب ایجاد تعهد مستقیم در قبال موفقیت یا شكست استراتژیك در بین آنها می شود .

*در تفکر استراتژیکیک تصویر بزرگ و یکپارچه و در عین حال کلی و فاقد دقت از محیط کسب و کار شکل می گیرد. این شیوه نگرش لازمه کشف قواعد اثربخش و به کار گیری آن ها در راستای پاسخ به مشتری است. در حالی که برنامه ریزی استراتژیک با تمرکز بر روی چشم انداز و جزئیات استراتژی خلق شده، داده های دقیق برای پیاده سازی اس تراتژی را فراهم می سازد. تفکر استراتژیک جهت گیری مناسب سازمان را مشخص می سازد و برنامه ریزی استراتژیک سازمان را در جهت مشخص شده به پیش می برد. تفکر استراتژیک با سنتز عوامل مؤثر محیطی و درونی تصویر یکپارچه ای از فضای کسب و کار را در ذهن ایجاد کرده و زمینه را برای خلق پاسخ های خلاقانه و بدیع به نیازهای بازار فراهم می سازد و برنامه ریزی استراتژیک با با روش های تحلیلی، اهداف استراتژیک را به برنامه ها و اهداف سالیانه و کوتاه مدت تبدیل کرده و گام های لازم برای پیاده سازی استراتژی خلق را فرموله می کند. شاید با این دیدگاه بهتر باشد برنامه ریزی استراتژیک( برنامه ریزی استراتژی ) ، ابزاری برای پیاده سازی چشم انداز حاصل از تفکر استراتژیک تلقی شود.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: