پروپوزال بررسی رابطه بین هوش و پایگاه هویت در دانشآموزان دختر دبیرستانها و پیشدانشگاهها
پروپوزال بررسی رابطه بین هوش و پایگاه هویت در دانشآموزان دختر دبیرستانها و پیشدانشگاهها
پروپوزال بررسی رابطه بین هوش و پایگاه هویت در دانشآموزان دختر دبیرستانها و پیشدانشگاهها در ۱۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۱۵ |
حجم | ۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی |
توضیحات کامل
پروپوزال بررسی رابطه بین هوش و پایگاه هویت در دانشآموزان دختر دبیرستانها و پیشدانشگاهها در ۱۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
پروپزال کارشناسی ارشد شامل:
مقدمه و بیان مساله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف اصلی و فرعی پژوهش
سوالات پژوهش
فرضیه های پژوهش
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
پیشینه پژوهش
طرح پژوهش
جامعه و نمونه پژوهش
روش نمونه گیری
ابزار های پژوهش
روش جمع آوری داده ها
روش تجزیه و تحلیل داده ها
منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA
فایل به صورت ورد و با فرمت doc می باشد و قابل ویرایش می باشد.
قسمت هایی از پروپزال:
اهمیت و ضرورت پژوهش
به نظر کوپر و تیتچر[۱](۲۰۱۰) امروزه پژوهشگران و مدیران بهطور روزافزونی به اهمیت تاثیر هویت بر پیامدهای روزمره آن واقف شدهاند. براساس نظر کارملی و همکاران[۲] (۲۰۰۷) پایگاه هویت مبتنی بر نظریه هویت اجتماعی[۳] شکل گرفته و به زعم کرینر و آشفورث[۴] (۲۰۰۴) یک متغیر مهم سازمانی و به گفته دیمورا و همکاران[۵] (۲۰۰۹) باعث میشود افراد درک بهتری از خود داشته باشند (خودپنداری) و به خواستههای سازمان بیشتر توجه کنند. همچنین به اعتقاد وندیک و همکاران[۶](۲۰۰۴) و آپکر و همکاران[۷](۲۰۰۹) افراد سازمان را تکیهگاه امن هویت خود دانسته و سرنوشت، ارزشها و اهداف خود را با سازمان گرهخورده میبینند (کوشازاده و عزیزآبادی، ۱۳۹۳).
[۱] – Cooper & thetcher
[۲] – Carmeli et al
[۳] – Social identity theory
[۴] – kveiner & Ashforth
[۵] – Demoura
[۶] – Van Dick et al
[۷] – Apker et al
فرضیههای پژوهش
فرضیه اصلی
بین هوش و پایگاههای هویت همبستگی معناداری وجود دارد.
فرضیههای جانبی
۱ـ بین هوش و ابعاد ایدئولوژیک پایگاههای هویت همبستگی معناداری وجود دارد.
۲ـ بین هوش و ابعاد روابط بینفردی پایگاههای هویت همبستگی معناداری وجود دارد.
۳ـ بین پایگاههای هویت و ترتیب تولد رابطه معناداری وجود دارد.
۴ـ بین پایگاههای هویت و گرایش تحصیلی (ریاضی و انسانی) همبستگی معنادار وجود دارد.
۵ـ بین پایگاههای هویت و میزان تحصیلات والدین همبستگی معنادار وجود دارد.
۶ـ بین هوش دانشآموزان ریاضی و علوم انسانی تفاوت معناداری وجود دارد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت