مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت سازمانی ۷۲ صفحه

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت سازمانی ۷۲ صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت سازمانی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۷۲
حجم ۳۱۲ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت سازمانی عنوان این نوشتار است که در ابتدا مبانی نظری هویت سازمانی تشریح می شود و بعد از آن پیشینه تحقیق هویت سازمانی بررسی خواهد شد. مطابق تعریف ارائه شده از سوی" آلبرت و وتن" (1985) ، هویت سازمانی شامل خصیصه هایی از یک سازمان است که اعضا آن خصیصه ها را به عنوان ویژگی های هسته ای ،منحصر به فرد و مستمر سازمان درک کرده اند. در حقیقت هویت سازمانی سعی در پاسخ به این سوال دارد که " ما ( به عنوان یک سازمان) چه کسانی هستیم؟". هویت سازمانی نشان دهنده ادراک اعضا از سازمان و بیانگر احساس آنها از عضویت در یک سازمان مشخص است (pussa,2006 ).

 

"جیویا، شولتز و کرلی" (2000) بیان می کنند که با توجه به مواجهه فزاینده سازمان های کنونی که با مسئله تغییر و به منظور اداره هر چه بهتر محیط پیچیده و متلاطمی که سازمان ها ناگزیر به فعالیت در آن هستند ، ارائه تعریفی مورد پذیرش از هویت سازمانی باید مورد توجه قرار گیرد (Cole &Bruch  2006: 586). تعریفی که "آلبرت و وتن "  (1985) از هویت ارائه کرده اند مقبول ترین تعریف در ادبیات موضوع است. در این تعریف هویت به معنای اصلی ترین ، پایدارترین و متمایز ترین چیزی است که در مورد یک سازمان وجود دارد تعریف شده است (Whetten & Mackey , 2002: 394) .

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
۱-۱    تعاریف عملیاتی متغیرها و واژه های کلیدی    12
فصل دوم: مطالعات نظری
مقدمه    17
۲-۱ بخش اول: هویت سازمانی    17 
۲-۱-۱ مقدمه     17  
۲-۱-۲ هویت: لغت شناسی و بستر شناخت    20 
۲-۱-۳ هویت چیست؟    23 
۲-۱-۴ انواع هویت    25
۲-۱-۴-۱ هویت اجتماعی    30
۲-۱-۴-۲ هویت شرکت    34
۲-۱-۴-۳ هویت سازمانی    38
۲-۱-۵  ساخت وشکل گیری هویت    48
۲-۲ بخش دوم: 
۲-۲-۱ عوامل برون سازمانی موثر بر شکل گیری هویت سازمانی    53
۲-۲-۱-۱ توجه رسانه ها    54
۲-۲-۱-۲ وجهه خارجی سازمان     59 
۲-۲-۱-۳ ارتباطات خارجی سازمان     62 
۲-۳ بخش سوم:
۲-۳-۱ عوامل درون سازمانی موثر در شکل گیری هویت سازمانی    65
۲-۳-۱-۱ تیم مدیران عالی سازمان     66
۲-۳-۱-۲ مدیریت منابع انسانی    70
۲-۳-۱-۳ عملیات سازمان     73 
۲-۳-۱-۴ ارتباطات داخلی سازمان     75

پیشینه تحقیق      
۲-۵-۱ پژوهش های داخلی    
۲-۵-۲ پژوهش های خارجی      
منابع  و ماخذ     

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: