مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گزارش کارآموزی برق الکترونیک در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر

گزارش کارآموزی برق الکترونیک در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر

گزارش کاراموزی برق الکترونیک در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ۴۱ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۴۱
حجم ۴ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مهندسی برق

توضیحات کامل

گزارش کاراموزی برق الکترونیک در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ۴۱ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست:


فصل اول

۱-  تاریخچه سازمان بندر خرمشهر وخدمات

۲-  نمودار سازمانی و تشکیلات بندر

فصل دوم      

۳-  شبکه برق بندر

۴-  مشخصات پست های( هوایی وزمینی)

۵-  انواع توان در شبکه

۶-  اتصال خازن به شبکه

۷-  محاسبه خازن

۸-  کنتور و انواع آن در بندر

فصل سوم

۹ –    روشنایی در سطح بندر

۱۰ –کابل وکابل کشی دربندر

۱۱ –ساختمان کابل

۱۲- انواع اتصالات کابل

۱۳- پروژه های آینده بندر و کارهای در دست اقدام

۱۴- اهمیت برق در مخابرات

 

مقدمه

 
برق واژه ای است که برای تمامی مردم جهان آشنا و مانوس است و دارای ویژگی های بسیاری است که همین یکی از دلایل علاقه بنده به این رشته است. و اینقدر وسعت دارد که اگر کسی بگوید که حتی یکی از انشعابات آن را به طور کامل می داند یقیناً بی سوادی بیش نیست.تکنسین برق  تنها نیروی انسانی است که با انجام عملیات و بهره برداری از دستگاههای تحت کنترل خود با توجه به مقررات ایمنی و حفاظت خویش و ممانعت از بروز صدمات. به دستگاهها نوعی خدمات مورد نیاز را عرضه می‌کنند همانطوری که می‌دانید جهت عرضه کردن این خدمت دستگاههایی که با میلیونها ریال ثروت مملکت تهیه شده در اختیار تکنسین قرار می‌گیرد. سپس بر هر تکنسین فرض است که آشنایی به تمام دستگاههای مورد عمل خویش داشته و چگونگی عمل و کار دستگاهها را فرا گیرد. این آشنایی یک ضروریات مسلم حرفه تکنسین برق بوده و می‌بایست قادر به انجام عملیات سریع بر روی دستگاهها باشد، در سیستم برق مواقعی که بیشتر مورد نظر است و متخصص و می‌تواند معلومات و کفایت خود را در آن به ظهور برساند، مواقع اضطراری و شرایط غیر عادی سیستم می‌باشد، که متخصص بایستی با ورزیدگی و خونسردی کامل هر چه زودتر بدون فوت وقت شرایط را به حالت عادی، برگردانده و دیگر آن که دستورالعملهای صادر را هر چند وقت یک‌بار مطالعه کرده تا بتواند مفاد آن را در موقع اضطراری که فرصت برای مطالعه مجدد نیست سریعاً بکار برد.ضمنا از

استاد بزرگوار و زحمتکش جناب آقای مطوریان که با راهنمایی خود و ارشاد اینجانب کمک شایانی در زمینه این گزارش  ارائه دادند کمال تشکر و قدر دانی را دارم .

 

 

تاریخچه بندر

 

بندر خرمشهر به عنوان یکی از قدیمی ترین و  بزرگترین بنادر ایران در ناحیه شمال غرب خلیج فارس و در  قلب منطقه آزاد تجاری – صنعتی اروند واقع گردیده است . این بندر با کشور عراق دارای مرز مشترک بوده و در حلقه طلایی ارتباط تجاری کشور  با کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد. در سالهای اخیر برنامه های توسعه بندر خرمشهر بر اساس  استانداردهای بین المللی  تحقق یافته و باعث شده است که بندر خرمشهر با برخورداری از زیر ساخت های مناسب ،‌ وجود انبارهای چند منظوره ، ترمینالهای مختلف جنرال کارگو  و کانتینری و بهره مندی از  مدرنترین تجهیزات تخلیه و بار گیری بالاخص در زمینه تجهیزات کانتینری به عنوان یکی از بنادر مجهز و دومین بندر کانتینری کشور  مورد توجه تجار و بازرگانان و شرکتهای مختلف حمل و نقل دریایی  و زمینی قرار گیرد . هم اکنون  کلیه عملیات کانتینری در این بندر بصورت مکانیزه انجام  گرفته و سرعت در انجام عملیات تخلیه و بارگیری  و ویژگی پشتیبانی چند جانبه ، آنرا جزء بنادر استراتژیک کشور  قرار داده است . در راستای اجرای سیاست توسعه اقتصادی کشور بندر خرمشهر جزء منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند قرار گرفته و با این رویکرد جدید در منطقه ، شرایط برای جذب سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی بیش از پیش فراهم گردیده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: