جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری
جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری
جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری
Customer Relationship Management
مناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات
شامل ۶ فصل با مباحث زیر می باشد
فصل اول : مبانی نظری و شناخت مفاهیم
فصل دوم : شاختار عملکرد و اجزای CRM
فصل سوم : زنجیره ارزش CRM
فصل چهارم : تحلیل و طبقه بندی مجموعه مشتریان
فصل پنجم : آشنایی و ارتباط صمیمی با مشتری
فصل ششم : داده کاوی
مجموعا به تعداد ۹۰ صفحه pdf
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۹۰ |
حجم | ۷۲۶۶ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری
Customer Relationship Management
مناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات
شامل ۶ فصل با مباحث زیر می باشد
فصل اول : مبانی نظری و شناخت مفاهیم
فصل دوم : شاختار عملکرد و اجزای CRM
فصل سوم : زنجیره ارزش CRM
فصل چهارم : تحلیل و طبقه بندی مجموعه مشتریان
فصل پنجم : آشنایی و ارتباط صمیمی با مشتری
فصل ششم : داده کاوی
مجموعا به تعداد ۹۰ صفحه pdf
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.
مطالب زیر را حتما بخوانید:
عکس های فتو استاک زیارت برای پوستر مذهبی و عکس اورجینال میباشد دسته بندیتصاویر شاترفرمت فایلrarحجم فایل3.815 مگا بایتتعداد صفحات2برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیددریافت فایلعکس های...
جزییات بیشتربررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده این پایان نامه در مورد سازمان یادگیرنده می باشد که در آن به بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان...
جزییات بیشترپاورپوینت بررسی توسعه صادرات نرم افزار در ایران دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی توسعه صادرات نرم افزار در ایران در قالب pptx، و در ۲۶ اسلاید، قابل ویرایش، شامل محصولات...
جزییات بیشترپاورپوینت جزوه زیست جانوریپاورپوینت جزوه زیست جانوری به تعداد ۱۲۵ اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان و همچنین جمع بندی و مرور سریع ایام امتحاناتمشخصات فایلتعداد صفحات۱۲۴حجم۱۹ کیلوبایت...
جزییات بیشترمبانی نظری ارزیابی سطح چابکی سازمان با روش BSCهدف از این مبانی نظری ارزیابی سطح چابکی سازمان با رویکرد کارت امتیازی متوازن BSC در شرکت آب و فاضلاب می باشدمشخصات...
جزییات بیشترمهارت حل مسئله مقابله مسئله مدار و مقابله هیجان مدار انواع مقابلههای مسئله مدار و هیجان مدار مقابلههای هیجان مدار سازگارانه و ناسازگارانه تعریف مسئله فرمول بندی مسئله دسته بندیخبرنگاریفرمت...
جزییات بیشترمبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری بصورت کامل و جامع و با منابع جدید مشخصات فایل تعداد صفحات ۲۶ حجم ۴۳ کیلوبایت فرمت فایل اصلی...
جزییات بیشترپاورپوینت ارزیابی با رویکرد توانمندسازی کارکنان دانلود پاورپوینت با موضوع ارزیابی با رویکرد توانمندسازی کارکنان، در قالب ppt و در ۶۰ اسلاید، قابل ویرایش، شامل انسان، سرمایه ای بی پایان،...
ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها هدف از این پایاننامه ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها در شرکت های بیمه فعال در...
جزییات بیشترمبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ۲ دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن بصورت جامع و کامل برگرفته شده...
جزییات بیشتربررسی روشها و مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبزهدف از این پایان نامه بررسی روشها و مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز می باشدمشخصات فایلتعداد صفحات۱۰۸حجم۰ کیلوبایت فرمت...
جزییات بیشترافزونه نوتیفکشن فروشافزونه نوتیفکشن فروش این افزونه کارش چیه ؟این افزونه خرید های جعلی یا همون فیک درست میکنه و برای کابران نشون میده مثلا میگه باقر 1 ساعت پیش...
جزییات بیشتر
قوانین ارسال دیدگاه در سایت