مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فصل دوم پایان نامه سلامت روانی در دانش آموزان

فصل دوم پایان نامه سلامت روانی در دانش آموزان

فصل دوم پایان نامه سلامت روانی در دانش آموزان با موضوع مقایسه سلامت روانی و ابعاد آن در دانش آموزان پسر دبیرستانی ورزشکار و غیر ورزشکار مدارس شبانه روزی شهرستان مرودشت می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۹۹
حجم ۲۴۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی

توضیحات کامل

فرهنگ روانپزشکی کمپل "سلامت روانی" را احساس رضایت و بهبود روانی و تطابق کافی اجتماعی با موازین مورد قبول هر جامعه تعریف کرده است (پورافکاری،۱۳۷۳).کارل مننجرمی گوید: سلامت روانی عبارت از سازش فرد با جهان اطرافش با حداکثر امکان بهطوری که باعث شادی و برداشت مفید و مؤثر به طور کامل شود (میلانی فر،۱۳۸۲).

 

 

 

یکی از علایم سلامت روانی مربوط به "بُعد جسمانی" فرد می باشد. آنطور که شعبانی بهار بیان می دارد هدف اساسی این بُعد، کمک به رشد، توسعه ، تکامل و هماهنگی ارگان های بدن برای حفظ سلامتی و سالم زندگی کردن و ازدیاد توانایی و قابلیت جسمانی فرد است، به نحوی که بتواند کارها و وظایف روزانه خود را بدون خستگی شدید و با نیرو و انرژی کافی انجام داده و همچنین توانایی مقابله با حوادث و اتفاقات و صدمات غیر پیش بینی شده را بهتر داشته باشد. 

 

 

 

اساس و ارزش این هدف در این است که رشد بدنی، باعث توانایی در حفظ سازگاری بدن و قابلیت برگشت به حالت اولیه و مقاومت در مقابل خستگی می شود. به نحوی که شخص هر چه فعال تر باشد، اجرای بهتری خواهد داشت و سیستم های ارگانیکی بدن هر چه کامل تر و کاراتر باشند، سلامت و تندرستی پایدارتر است. بنابراین فعالیت های بدنی در رشد و نگهداری سیستم های ارگانیکی بدن مؤثر است (شعبانی بهار، ۱۳۸۴).  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه
۱ ۱ کلیات۲
۱ ۲ بیان مساله۵
۱ ۳ ضرورت و اهمیت پژوهش۷
۱ ۴ اهداف پژوهش۹
۱ ۴ ۱ هدف کلی۹
۱ ۴ ۲  اهداف اختصاصی۹
۱ ۴ ۳  هدف فرعی۱۰
۱ ۵ سئوالات پژوهش۱۰
۱ ۵ ۱  سئوال اصلی۱۰
۱ ۵ ۲ سئوالات اختصاصی۱۰
۱ ۵ ۳ سئوال فرعی۱۰
۱ ۶ تعریف مفهومی متغیرها۱۱
۱ ۶ ۱  سلامت روانی۱۱
۱ ۶ ۲  ورزش۱۱
۱ ۶ ۳  دانش آموزان ورزشکار۱۱
۱ ۶ ۴  دانش آموزان غیر ورزشکار۱۱
۱ ۶ ۵ مدارس شبانه روزی۱۱
۱ ۷ خرده مقیاس های سلامت روان۱۲
۱ ۷ ۱ نشانه های جسمانی۱۲
۱ ۷ ۲ اضطراب و بی خوابی۱۲
۱ ۷ ۳  اختلال در عملکرد اجتماعی۱۲
۱ ۷ ۴  افسردگی، علائم ویژه افسردگی۱۲

 

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲ ۱  مفهوم سلامت روان۱۴
۲ ۲  تاریخچه بهداشت روان۱۵
۲ ۳  تعاریف سلامت روان۱۷
۲ ۴  سلامت روان از دیدگاههای مختلف۱۸
۲ ۵ سلامت روانی از نظر مکاتب مختلف۱۹
۲ ۵ ۱  مکتب زیست گرایی۱۹
۲ ۵ ۲  مکتب رفتار گرایی۲۰
۲ ۵ ۳ مکتب روانکاری۲۰
۲ ۵ ۴ مکتب انسانگرایی۲۱
۲ ۵ ۵ مکتب بوم شناسی۲۱
۲ ۶  اصول سلامت روانی۲۱
۲ ۷  اهداف ایجاد سلامت روان۲۴
۲ ۷ ۱  پیشگیری اولیه۲۵
۲ ۷ ۲  پیشگیری ثانوی(درمان)۲۵
۲ ۷ ۳  پیشگیری ثالث۲۶
۲ ۸  سلامت روان و نوجوانی و مدرسه۲۶
۲ ۹ بزرگی مسأله سلامت روان۲۸
۲ ۱۰ اهداف عمومی تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش۳۰
۲ ۱۱  اهداف اختصاصی تربیت بدنی در آموزش و پرورش۳۱
۲ ۱۲  اصول تدریس تربیت بدنی در آموزش و پرورش۳۱
۲ ۱۳  در تدریس درس تربیت بدنی اصول ذیل باید مورد توجه قرار گیرد۳۲
۲ ۱۴  خصوصیات رشد و اهداف تخصصی تربیت بدنی در مقطع متوسطه۳۲
۲ ۱۵  ویژگی های عمومی پسران۳۳
۲ ۱۶  دسته بندی رشتههای ورزشی۳۴
۲ ۱۷  اصول روانی انتخاب فعالیت های ورزشی۳۴
۲ ۱۸  ویژگی های ورزش۳۵
۲ ۱۹  فواید ورزش۳۶
۲ ۲۰  سه حیطه کسب سلامتی۳۷
۲ ۲۰ ۱  اهداف جسمانی (فواید جسمانی)۳۷
۲ ۲۰ ۲  اهداف روانی (فواید روانی)۳۸
۲ ۲۰ ۳  اهداف اجتماعی(فواید اجتماعی)۳۹
۲ ۲۱  چرا ورزش می کنیم؟۴۰
۲ ۲۱ ۱  کنترل وزن۴۰
۲ ۲۱ ۲  کاهش خطر بیماریهای قلبی_عروقی۴۰
۲ ۲۱ ۳  کاهش فشار روانی و افسردگی۴۱
۲ ۲۱ ۴  لذت بردن۴۱
۲ ۲۱ ۵  ایجاد عزت نفس۴۱
۲ ۲۱ ۶  مشارکت در امور اجتماعی۴۱
۲ ۲۲  چرا ورزش نمی کنیم؟۴۲
۲ ۲۳  اساسنامه‌ مدارس‌ شبانه‌ روزی‌43
۲ ۲۴  دستورالعمل اجرایی مدارس شبانه روزی۴۸
۲ ۲۵ پژوهشهای پیشین۵۲

 

 

فصل سوم: روش پژوهش
۳ ۱ مقدمه۶۷
۳ ۲  روش شناسی پژوهش۶۷
۳ ۲ ۱  طرح پژوهش۶۷
۳ ۲ ۲  جامعه آماری۶۸
۳ ۲ ۳  نمونه آماری و روش نمونه‌گیری۶۸
۳ ۳  متغیرها۶۸
۳ ۴  تعریف عملیاتی متغیرها۶۹
۳ ۴ ۱  سلامت روان۶۹
۳ ۴ ۲  نشانه های جسمانی۶۹
۳ ۴ ۳  اضطراب۷۰
۳ ۴ ۴  اختلال در عملکرداجتماعی۷۰
۳ ۴ ۵  افسردگی۷۰
۳ ۵  ابزار جمع آوری داده ها۷۰
۳ ۶  روش اجرا۷۳
۳ ۷  روش تجزیه و تحلیل اطلاعات۷۴

 

 

فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴ ۱  مقدمه۷۶
۴ ۲  یافته های توصیفی۷۶
۴ ۳  یافته‌های استنباطی۷۷
۴ ۳ ۱  سوال اول پژوهشی۷۷
۴ ۳ ۲  سوال دوم پژوهشی۷۸
۴ ۳ ۳  سوال سوم پژوهشی۷۹
۴ ۳ ۴  سوال چهارم پژوهشی۸۰
۴ ۳ ۵  سوال پنجم پژوهشی۸۱
۴ ۳ ۶  سوال ششم پژوهشی۸۲

 

 

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵ ۱  مقدمه۸۴
۵ ۲ خلاصه پژوهش۸۴
۵ ۳ بحث و نتیجه گیری۸۵
۵ ۳ ۱سوال اول۸۵
۵ ۳ ۲سوال دوم۸۶
۵ ۳ ۳سوال سوم۸۷
۵ ۳ ۴سوال چهارم۸۹
۵ ۳ ۵سوال پنجم۹۰
۵ ۳ ۶سوال ششم۹۱
۵ ۴ محدودیت های پژوهش۹۲
۵ ۵ پیشنهادها۹۲
۵ ۵ ۱پیشنهادها ی کاربردی۹۲
۵ ۵ ۲پیشنهادها ی پژوهشی۹۳

 

 

فهرست منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی

 

 

فهرست جدول ها
جدول ۴ ۱: شاخص های آماری سلامت روان و ابعاد آن۷۶
جدول ۴ ۲: نتایج آزمون تی مستقل جهت سنجش سلامت روان در دو گروه.۷۷
جدول ۴ ۳: نتایج آزمون تی مستقل جهت سنجش نشانه های جسمانی در دو گروه۷۸
جدول ۴ ۴: نتایج آزمون تی مستقل جهت سنجش اضطراب و بی خوابی در دو گروه۷۹
جدول ۴ ۵: نتایج آزمون تی مستقل جهت سنجش اختلال در عملکرد اجتماعی۸۰
جدول ۴ ۶: نتایج آزمون تی مستقل جهت سنجش افسردگی در دو گروه۸۱
جدول ۴ ۷: نتایج آماری آزمون لامبدای ویلکز در مورد سلامت روان و ابعاد آن۸۲


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: