مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوش رقابتی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوش رقابتی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش رقابتی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۵۶
حجم ۴۰۹ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

لوبیکا و گابریلا (۲۰۱۴) در تحقیقی تحت عنوان نیاز به هوش رقابتی ، به این نتیجه رسیدند هوش رقابتی در شرکت‌ها عملا بطور گسترده‌ای پذیرفته شده است و بصورت یه ابزار و ضرورتی در سازمان تبدیل شده است مهمترین مزایای هوش رقابتی بهبود کیفیت اطلاعات، بهبود بهره‌وری سازمانی، کاهش هزینه، بهبود اشاعه اطلاعات، صرفه‌جویی در زمان، شناسایی سریعتر تهدیدها و فرصت‌ها می‌باشد. پیشینه پژوهش و فصل دوم پایان نامه هوش رقابتی موضوع این نوشتار می باشد.

 

 

 

 هوش رقابتی، هنر جمع آوری، پردازش و ذخیره سازی اطلاعات استکه در اختیار اعضای سازمان در تمام سطوح قرار می‌گیرد تا به شکل‌دهی آینده بنگاه و محافظت از آن در مقابل تهدیدات رقبای فعلی کمک شود. این امر بایستی قانونی و با احترام به اصول اخلاقی صورت گیرد که شامل انتقال دانایی از محیط به سازمان بر اساس قواعد مشخص شده می‎باشد (روچ و سنتی ، ۲۰۰۱)، به عبارتی هوش رقابتی هم یک محصول است و هم یک فرایند. محصول به معنای اطلاعات قابل استفاده‎ای است که بتوان از آن برای انجام فعالیت‎های خاصی بهره گرفت. فرایند هم در برگیرنده شیوه‎های منظم جمع آوری، تحلیل و ارزیابی آن اطلاعات است. هوش رقابتی همان فرایند نظارت بر محیط رقابتی است. هوشمندی رقابتی در سال‎های اخیر علاقه بسیاری از افراد و سازمان‎ها را به خود جلب نموده است، این علاقه‎مندی تا حدودی با افزایش دسترسی به اطلاعات و گسترش فزاینده حیطه داده‎ها تقویت شده است .

 

 

 

 

فهرست مطالب
 تعریف مفهومی هوشمندی رقابتی
تعریف عملیاتی هوشمندی رقابتی
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش
۲-۳ هوشمندی رقابتی    31
۲-۳-۱هوش تجاری (کسب وکار)    33
۲-۳-۲ هوش سازمانی    34
۲-۳-۳مفهوم هوشمندی رقابتی    35
۲-۳-۴ اخلاق و هوشمندی رقابتی    36
۲-۳-۵ استراتژی و هوشمندی رقابتی    36
۲-۳-۶ وظایف و نقش‌های هوشمندی رقابتی    36
۲-۳-۷ فرایند هوشمندی رقابتی    37
۲-۳-۸ هوشمندی رقابتی در عمل    40
۲-۳-۹ خواص پنچ‌گانه هوشمندی رقابتی    41
۲-۳-۱۰ تفکر راهبردی و هوشمندی رقابتی    43
۲-۳-۱۱ ارزیابی هوشمندی رقابتی    4
۲-۴ وفاداری    45
۲-۴-۱ رویکردهای رفتاری،نگرشی، وابستگی و ترکیبی    48
۲-۴-۲ عوامل اثرگذار بر رابطه رضایت و وفاداری    55

۲-۵ پیشینه تحقیق
۲-۵-۱ پیشینه داخلی
۲-۵-۲ پیشینه خارجی
۲-۶ مدل مفهومی تحقیق

منابع    
منابع داخلی    
منابع خارجی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: